MrLeftfield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Heisann! Jeg driver og ser etter solide bærevesker for laptop av størrelsen 15.4". Jeg ser mest etter en veske som beskytter laptopen i de fleste "Faen, jeg sklei på isen og tryna"-tilfeller. I og med at vinteren kommer, og det har vært underkjølt regn/tåke ting så det var glatt så det holdt her, så ser jeg etter noe som beskytter kjære barnet mitt i tilfelle jeg skulle være så uheldig som å tryne. Jeg tviler at det finnes noe som beskytter laptopen fra MEG som faller på den, men jeg tenker på beskyttelsen i tilfelle jeg slipper veska hvis jeg tryner. Er det noen som har litt erfaring med slikt? edit: det jeg ser for meg er noe slikt http://www.bagsforme.com/bags/US-AC102 Endret 20. november 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Du bør kjøpe Dicota PerfectSkin og bruke i tillegg til veske/sekk. Kan også brukes uten veske, veldig praktisk. Dicota AluCompact Endret 20. november 2007 av DFLW Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 tusen takk for hjelp! Da tror jeg det blir AluCompact på meg. Jeg TØR rett og slett ikke å ta med laptopen ut hvis det blir speilglatt (noe det blir anyway ) Så nå kan jeg hvertfall forsikre meg at lappisen blir så godt som sikret mot fall. Men jeg lurer på om harddisken ikke kommer til å like støtt/vibrasjoner fra fallet i en slik case. Men det er vel litt offtopic atm. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå