Combat33 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Har kjøpt 2 stk. maxtor 120 gb og disse skal jeg kjøre i ATA raid 133 Kan jeg kjøre begge to på samme kabel eller må de ha hver sin? Hvilke kabler er anbefalt ved raid ATA 133? Har ikke fått diskene ennå, men bestilte dem hos MPX. Så de kommer nok en av dagene nå Hva ytelse kan jeg forvente meg i sandra sisoft? Hovedkort Abit BE7-raid og p4 2,4 (533) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du kan med fordel bruke to forskjellig kabler, hvis du har to conectorer på hovedkortet/addonkortet som støtter RAID. Skal gi litt bedre ytelse i allefall. Bruk vanlige ata 66/100/133 kabler. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er du interessert i ytelse, bruk to kabler. Det vet alle som har prøvd å kopiere CDer på direkten mellom en cd-rom og en brenner koblet til samme kabel. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det kommer litt an på kontrolleren, men det skal, i de fleste tilfeller der det ikke går an å kjøre master - master, gå an å velge cabel select. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå