Petterlk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skal til London i helga, og vurderer å kjøpe en PS3 der. Det jeg da lurte på var om det vil bli problemer med å kjøre spill jeg kjøper i norge på den konsollen, evt om jeg kjøper 80gb utgaven. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Spill får du ikke problemer med nei, men Blu-ray og DVD har soner. Lenke til kommentar
Petterlk Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Ok, takker for svar. Da tror jeg heller jeg kjøper en i norge. Så på tilbudet til El-Price, og synes det virket som ett bra kjøp.. men hva er egentlig forskjellen mellom de kontrollene som følger med der, og de Sixaxis, eller hva de heter? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30171& Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er Sixaxis som følger med der. De kontrollene du sikkert tenker på er DualShock 3. De kan du kjøpe seperat Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skal til London i helga, og vurderer å kjøpe en PS3 der.Det jeg da lurte på var om det vil bli problemer med å kjøre spill jeg kjøper i norge på den konsollen, evt om jeg kjøper 80gb utgaven. du vil ikkje ha noke problem med å spille av hverken Norske DVD eller Norsk Blu Ray..... Det er jo samme sone som noreg,,, gjorde det same sjølv btw Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Spill får du ikke problemer med nei, men Blu-ray og DVD har soner. Blu-Ray og DVD har soner ja, men det funker fint i Norge. Så hvorfor skulle han få problemer i Norge :S Spill har jo soner dem også, mine fra VGP er jo Sone 1. Endret 20. november 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 er ikkje PS3 spill sone frie da ? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) er ikkje PS3 spill sone frie da ? PS3 er sonefri, altså den tar spill fra alle soner. Den er ikke sonefri på DVD/Blu-ray, men Norge og England er vel innenfor samme sone uansett? Endret 20. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skal til London i helga, og vurderer å kjøpe en PS3 der.Det jeg da lurte på var om det vil bli problemer med å kjøre spill jeg kjøper i norge på den konsollen, evt om jeg kjøper 80gb utgaven. Nå vet ikke jeg hva en PS3 koster i England. Men pris er en ting, noe annet er om det skjer noe med maskinen du kjøper. I Norge er det 5 års reklamasjonsrett på PS3, etter kjøpsloven. Dvs. at om noe skjer i det tidsrommer har du krav på gratis rep. Er verdt litt det også.... Og prisen på Elprice er jo ikke dårlig. 1000,- mindre enn hva andre butikker selger den for nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå