Shruggie Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har to gamle PC-er stående som jeg bruker som henh. server og HTPC, og nå har jeg behov for mer ram i serveren, så jeg tenkte jeg skulle bytte brikker, siden de bruker samme type ram. (PC2700) Problemet er at 1gb brikken som sto i HTPCen ikke fungerer på serveren, på tross av at det er korrekt type, og at hovedkortet støtter 1gb brikker. (A7N8X-Deluxe). Jeg har sjekket at hovedkortet bruker siste versjon av BIOS, og jeg er sikker på at brikken fungerer, siden jeg bruker den på HTPCen fremdeles. Noen tips? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Er det ordentlig fabrikkserver eller en data som står med server-os? Mange fabrikkservere støtter kun ECC-brikker edit: det hadde du skrevet ja Endret 20. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Er det ordentlig fabrikkserver eller en data som står med server-os? Mange fabrikkservere støtter kun ECC-brikker edit: det hadde du skrevet ja Nei, dette er nok så langt unna man kommer en ordentlig server Men rammen er altså helt identisk den som står i serveren nå, PC2700 DDR, ingen ECC eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå