glosi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Neonode ligger nå på Elkjop.no, til 3495. Denne er vel uten abonnement? Synes prisen var bra. Det var en god pris ja, trodde den kom til å ligge på godt over 4000,- uten abb. Noen som har kjøpt den på Elkjop.no enda da? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bestiller nok snart, skal bare se om den lokale elkjøpen har fått den inn. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har kjøpt denne ennå? Erfaringer? Har innmari lyst på den, men vil vite om den er så bra som folk sier. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Den er så bra som folk sier den er. Men det kommer ann på hva du kommer til å bruke den til. Husk at den er ingen teknobombe;) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er litt av grunnen til at jeg kjøpte den. Bruker ikke telefonen mye (har OneCall). Har ikke behov for ting som 3G, WiFi og GPS. Faktisk bruker jeg nesten ikke GPRS eller MMS heller, men de mulighetene har man faktisk med N2. Må også nevne det delikate utseendet og den velfungerende touchskjermen. N2 skiller seg virkelig ut. Eneste jeg savner er en mer høyoppløslig skjerm og muligens et bedre kamera. Men N3 kommer vel før eller senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg