Ståle Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har du en eller to rambrikker fra før? Hvis du må kjøpe to brikker bør du vurdere 4gb. 4GB er bortkastet hvis man kjører 32bits Vista. Er bare 3GB som blir utnyttet Faktisk 3.333333333¨ Jeg ville gått for 4gb. Trenger ikke oppgradere nærmeste fremtid, i tillegg når vista 64.bit blir mer stabilt vil jeg absolutt installere det, aka 4gb brukes. Faktisk avhenger hvor mye windows har til rade av hvor mye hardware som legger krav pa minneadressene. Sa man kan fa det meste, fekt 3.2 til 3.8. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 noen som forresten vet hvordan jeg finner ut hvilket minner som passer din min bærbare? Si hvilken du har, så får du sikkert svar her. jeg har en Hp dv6060ea Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 noen som forresten vet hvordan jeg finner ut hvilket minner som passer din min bærbare? Si hvilken du har, så får du sikkert svar her. jeg har en Hp dv6060ea Den bruker DDR2 SO-DIMM-brikker. To av disse burde vel funke fint..: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312045 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå