Dolce_vita Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ønsker kritikk på tre bilder fra gamle Tou bryggeri Ris og ros tas imot med åpent sinn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sett enkeltvis, så likeg jeg best bilde 2 og 3. Når det gjelder bilde 1, så likte jeg ikke klistremerket på venstre dør av en eller annen grunn. Og du burde beskjært litt på høyre side, da dørkarmen titter frem oppe ihjørnet. Som bildeserie, fungerer de to første bildene bra; men bygningen i bilde bryter med stilen. Tom Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bildet 1 er skjevt, burde rettes nøye opp med ett sånt motiv synes jeg. Likte bilde 3 absolutt best, dramatisk himmel og kul stemning. Kanskje litt forstyrrende at det mangler en bit av logoen, men kult bilde. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sett enkeltvis, så likeg jeg best bilde 2 og 3. Når det gjelder bilde 1, så likte jeg ikke klistremerket på venstre dør av en eller annen grunn. Og du burde beskjært litt på høyre side, da dørkarmen titter frem oppe ihjørnet. Som bildeserie, fungerer de to første bildene bra; men bygningen i bilde bryter med stilen. Tom Syns ikke det er noe galt med klistremerke egentlig, setter litt "farge" på bildet Når det gjelder croppingen tror jeg det hadde vært bedre om du hadde med HELE karmen, heller enn ikke i det hele tatt. Da ville det blitt en naturlig innramming på bildet Og som nevnt, rett det opp ^^ Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ser det er flere som er fascinert av det gamle bryggeriet (Som forøvrig er der firmaet jeg jobber i holder til). Har et lignende bilde: http://www.magnuspallesen.net/index.php?showimage=71 Men ang. bildene. Synes kanskje du går litt for tett innpå heisdøren. Det klisteret som henger på heisdøren er også litt forstyrrende. Er forresten vannvittig mye tøffe motiver på det bygget! Synd det skal rives om en liten stund... Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg er enig i at bilde #2 fortjener en bedre beskjæring. Ny versjon kommer så fort jeg får tid. Pallesen --> skal de rive hele fabrikken eller bare tårnet? Takk for alle kommentarer så langt Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 De skal rive tårnet, og garasjene som henger sammen med tårnet. På sikt skal jo også andre deler rives, men det skjer ikke med det første. Tårnet skal vel rives i løpet av neste år om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå