Gå til innhold

Rapport fra innsiden: Netshop


Anbefalte innlegg

Det er veldig hyggelige folk som jobber hos Netshop! Jeg kjører containere for posten og henter for det meste på Komplett, men hender jeg har vært på Netshop hvis han som pleier å hente der er borte. På Netshop er det hyggelige folk som slår av en prat og jeg har inntrykk at de får jobben effektivt unnagjort uten veldig stress. På Komplett er bare alle hyperstressa, jogger/springer rundt, og i tillegg er 90% svenske og skjønner ikke halvparten av hva du seier til dom

 

Neh...liker Netshop jeg :) Og Hval sjokolade <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror alle at alle kontorbygg i Norge er fancy moderne bygg? Og hvorfor skal en webbutikk bruke masse penger på å leie dyre, fancy lokaler når kunden handler vare på en webside?

 

Det er vel ikke hvordan det ser ut som er interessant, men hvordan driften håndteres.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Og hvorfor skal en webbutikk bruke masse penger på å leie dyre, fancy lokaler når kunden handler vare på en webside?

I tilfelle sånne som oss sender hw.no-crewet en tur bort for å sjekke ut shappa.

Lenke til kommentar
Og hvorfor skal en webbutikk bruke masse penger på å leie dyre, fancy lokaler når kunden handler vare på en webside?

I tilfelle sånne som oss sender hw.no-crewet en tur bort for å sjekke ut shappa.

Nja jeg vil nå ikke si det er en viktig del av nettbutikk drift :) Viktigere er det med god kundeservice og seriøsitet.
Lenke til kommentar
Denne artikkelserien tar deg med bak dørene hos nettbutikkene. I går turen til Netshop i Sandefjord.

 

Les mer

 

Komplett har bare 11000 flere ordrelinjer enn Netshop da :>

 

 

so? ikke antal ordre som er alt vettu gutten min!

Det er veldig hyggelige folk som jobber hos Netshop! Jeg kjører containere for posten og henter for det meste på Komplett, men hender jeg har vært på Netshop hvis han som pleier å hente der er borte. På Netshop er det hyggelige folk som slår av en prat og jeg har inntrykk at de får jobben effektivt unnagjort uten veldig stress. På Komplett er bare alle hyperstressa, jogger/springer rundt, og i tillegg er 90% svenske og skjønner ikke halvparten av hva du seier til dom

 

Neh...liker Netshop jeg smile.gif Og Hval sjokolade <3

 

Det er det jeg mener. dette merkest også GODT på servicen. komplett er sikkert en mye større bedrift, MEN netshop ligger langt forran når det gjelder service!

 

eneste som er bedre på service er vel microplex.

Lurer fælt på hvordan det ser ut hos JMdata.

 

Har ikke hørt om de engang :s

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Forsåvidt sant, med "går varme" mente jeg ikke at dem blir så varme at dem slår seg av, men dem blir alle varme. Har da fått min oppi 94'C på gpu, men jeg klager ikke for det. Sånt må man regne med når man kjøper laptop

 

]]No dro jeg oss offtopic.. får prøve å gjøre denne diskusjonen så kort som mulig[[

 

Bare en liten off-topic tur til. Det må da være noe svært galt med din laptop? Min bror har en gaming 17" laptop (2.4 GHz Duo, 8700M GT 512MB osv) og den går da maks opp til 70 grader etter noen timer med full load, så det er ikke slik at alle laptop'er blir supervarme.

 

Ellers flott artikkel, moro å se bak dørene til de forskjellige nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...