Goliath Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 La folk komme med sine erfaringer og innsigelser til Netshops egen oppfatning av sitt servicesystem. Som Osse-mon påpeker, så har vi egne kategorier på forumet for akkurat slike diskusjoner og derfor tar vi dem der og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når jeg bestiller fra nett, får jeg vel rettigheten om angrefrist. Bestillingen hos NS og NSO er jo likt. Spørsmålet er da: hvor forfaller angrefristen? At jeg betaler over disk på Posten eller over disk på NSO er jo akkurat det samme. Hvorfor skulle da angrerettigheten forfalle om jeg betaler over disk hos NSO og ikke Posten? Ingen er et ordinær utsalgssted. Jeg er enig med deg, jeg hadde heller ikke sett noen prinsipiell forskjell her, men det kan jo meget godt være at NSO ikke har sett på det på samme måte ettersom selve handelen foretas i en butikk. Så for å fjerne envher tvil kom nevnte Gunnar med dette utsagnet. Bedre det enn å risikere masse unødig kranglig og evt. sak i FTU. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 stemmer for ps.no neste Lenke til kommentar
toupilsner Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg hater netshop mest av alt i verden! Snakk om ræva service. Jeg er en av det heldige som har kjøpt zepto pc av dem, PC-en har ikke fungert til spilling(den ble overopphetet). Jeg har hatt den inne til reperasjon to ganger siden August i fjor. Første reperasjon brukte netshop en mnd. og gadd ikke svare meg på mailer eller når jeg prøvde å ringe. Skikkelig elendig service. Jeg har zeptoen inne til reperasjon nå også, har ventet i en mnd og tre uker nå. Jeg sendte mail til dem og fikk svar for to uker siden etter at jeg sendte brev som truet med heving, "Hvis vi FINNER noen feil med maskinen vi du få returnert pengene", burde nå kunne forvente at netshop klarer å finne feil etter å ha hatt den på verksted i over en mnd. Jeg var også fornøyd med netshop, men det var helt til jeg fikk en vare med feil. Da er netshop veldig vanskelige. Jeg håper alle tenker seg om flere ganger før dere handler der, komplett er et MYE bedre alternativ. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg var skeptisk til Zepto fra starten av, ser ut som jeg gjorde rett i det. Men jeg handler heller ting jeg vet er bra fra Netshop. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg hater netshop mest av alt i verden! Snakk om ræva service. Jeg er en av det heldige som har kjøpt zepto pc av dem, PC-en har ikke fungert til spilling(den ble overopphetet). Jeg har hatt den inne til reperasjon to ganger siden August i fjor. En zepto laptop? Er vel ikke det lureste man kjøper om man skal spille heller da. Og alle laptoper med "high end" grafikk går varme. Må enten klokkes ned eller kjøles bedre, hjelper ikke med noen reperasjon for det. Laptoper er sånn. Valget mellom varme eller dårlig ytelse i spill Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg hater netshop mest av alt i verden! Snakk om ræva service. Jeg er en av det heldige som har kjøpt zepto pc av dem, PC-en har ikke fungert til spilling(den ble overopphetet). Jeg har hatt den inne til reperasjon to ganger siden August i fjor. En zepto laptop? Er vel ikke det lureste man kjøper om man skal spille heller da. Og alle laptoper med "high end" grafikk går varme. Må enten klokkes ned eller kjøles bedre, hjelper ikke med noen reperasjon for det. Laptoper er sånn. Valget mellom varme eller dårlig ytelse i spill Om en PC blir overopphetet når den er i normale omgivelser når du bruker den, så er det en feildesign, og jeg har vansklig for å tro det er noe som skjer med "alle laptoper med high end grafikk" AtW Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Om en PC blir overopphetet når den er i normale omgivelser når du bruker den, så er det en feildesign, og jeg har vansklig for å tro det er noe som skjer med "alle laptoper med high end grafikk" AtW Forsåvidt sant, med "går varme" mente jeg ikke at dem blir så varme at dem slår seg av, men dem blir alle varme. Har da fått min oppi 94'C på gpu, men jeg klager ikke for det. Sånt må man regne med når man kjøper laptop ]]No dro jeg oss offtopic.. får prøve å gjøre denne diskusjonen så kort som mulig[[ Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det netshop plukker iløpet av dagen tar jo komplett på 1 time jo. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det netshop plukker iløpet av dagen tar jo komplett på 1 time jo. Muligens for det verden er full av brødhoder, og brødhoder bestiller kun fra Komplett, og derfor har Komplett langt flere ordere enn Netshop og legger opp logistikken der etter. Endret 21. november 2007 av Misantropen Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Papyrus hadde vært interressant å sett i en slik artikkel. Ny aktør i Oslo med hentelager/butikk på Majorstua. Evt MultiCom, mest pga at de bygger/konfig sine egne bærbare maskiner. Når det gjelder Netshop (Oslo) så har jeg bare bra å si om dem. Forholdsvis stort varelager, svært gode priser og rask lev av skaffevarer. Jeg byttet til dem fra Datakjeden på Stovner. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 PS.no og MPX.no hadde vært artig. Og hva med PCUtstyr.no som forøvrig ser ut til å levere omtrent de samme varene som Komplett.no har på lager. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bra artikkel! Synes dere skal gå for PSdata neste gang! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 De to gangene jeg har hatt behov for retur, har jeg levert varen med et skjema i hentebua når jeg henta noe nytt. 2 dager etterpå så får jeg en tlf eller mail om jeg vil ha ny vare om den varen ikke eksisterer enda osv. Synes de har vært helt topp, Generelt synes jeg servicen i nettbutikkene er mye bedre (selv med postgang) enn noen andre normale butikker. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Savner bilder fra Netshop Oslo's showroom. Stemmer for SHG som neste, mest pga all den dårlige kritikken de har fått i det siste. Kan med andre ord bli veldig intressant. Endret 21. november 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Spennende artikkelserie. Artig og se hvordan Netshop ser ut på innsiden, skulle likt og sett enda flere bilder. Vil gjerne se hvordan Microplex er neste gang. Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg fikk ingen sjokolade da jeg hentet mitt Z-5500 anlegg for et år siden :O Ellers kjempegod artikkelserie ! Du burde få opp en poll på hvilken nettbutikk du besøker neste gang Jeg stemmer personelig på PS.no og så Microplex Endret 21. november 2007 av nts Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bra artikkel og gleder meg til neste Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet! Tja, bra blir det vel først når de har samme returrett som Elkjøp - 30 dager. Men det er i alle fall et fremskritt dersom vi ikke lenger får dårligere betingelser ved å spare dem for arbeidet med å sende en vare i posten - og oss selv plunderet med å dra på Posten. 30 Dager returrett er genialt. Kjøpte en Linksys ruter her i høst. brukte den i 25 dager med masse firmware trøbbel. Dro tilbake fikk pengene og bestilte meg en Asus ruter som har vær feilfri fra dag 1. (brukte de 23 dagene til å fomle meg til å bestille/hente den og installere den nye før jeg leverte den tilbake) Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Denne artikkelserien tar deg med bak dørene hos nettbutikkene. I går turen til Netshop i Sandefjord. Les mer Komplett har bare 11000 flere ordrelinjer enn Netshop da :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå