Magellan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ticket-system- På retur og serviceavdelingen er det for tiden noe hektisk, ikke fordi antallet forespørsler har økt, men fordi noe av personalet er på ferie forteller Hunskaar. Videre blir vi fortalt at Netshop benytter seg av at "ticket-system", som sørger for at absolutt alle forespørsler blir fulgt opp. - Alt som foregår mellom oss og kunden vil hele tiden bli loggført, og vi kan hele tiden følge opp den aktuelle saken. Det her kan umulig stemme. Jeg har/hadde en noe spesiell sak gående med NetShop for ca 1.5-2 måneder tilbake med mye korrespondanse over e-post. Til slutt fikk jeg ikke svar, etter å ha forsøkt å ta kontakt per e-post to ganger i ettertid ble jeg verken fulgt opp eller fikk tilbakemelding (annet enn den auto genererte e-posten). Det endte meg at jeg rett og slett ga opp hele saken (la den på is). Systemet fungerer kanskje ikke optimalt likevel? Dette kan jeg skrive under på. Hadde en e-post korrespondanse gående i hele 5 måneder før jeg endelig fikk løst den nå for noen uker siden. Saken var enkel for Netshop å løse, men problemet var bare det at de ikke klarte å følge opp e-postene jeg sendte. Måtte purre flere ganger og hver gang fikk jeg inntrykk av at de ikke forstod saken og jeg måtte begynne helt forfra igjen. Netshop har vært mitt førstevalg de siste årene, men har blitt litt skeptisk når de ikke klarer å kommunisere med kundene sine. Håper de får orden på "ticket-systemet". Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vil vite hvorfor Netshop har så jææævelig dårlig service, og hvorfor telefonsystemet deres suger hytte penis. Jeg vil også vite hvorfor de ikke svarer på mail. Daniel Helt enig. har ikke hatt mye postive oplevelser med Netshop enda nei Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Er pakkedama single? Forøvrig er jeg meget fornøyd med Netshop og har til dags dato ikke fått annet enn god service. Et kjapt spørsmål: Kan jeg bestille varer på Netshop.no og spesifisere at jeg vil hente og betale de kontant hos NetshopOslo? Siden det går biler daglig på denne strekningen. Selvf. for varer NetshopOslo selv ikke har på lager. Har ingen ønsker om å gå Posten i næringen, men jeg gråter ikke over sparte frakt og oppkravs kostnader. Vet også at de fleste varer man ikke har på lager hos NetshopOslo alikevel kommer fra Netshop i sandefjord. Men det kan kanskje være noen unntak med demovarer osv osv. Endret 20. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er pakkedama single? Forøvrig er jeg meget fornøyd med Netshop og har til dags dato ikke fått annet enn god service. Et kjapt spørsmål: Kan jeg bestille varer på Netshop.no og spesifisere at jeg vil hente de i Oslo hos NetshopOslo? Jeg tror du får nøye deg med sjokoladen og ikke personalet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jaja... mye vil ha mer *ler* Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 netshop har mange fine babes da. Det er derfor jeg handler ofte hos dem fremfor komplett.no :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Ja, jeg forstår hvorfor karen i rød skjorte smiler så pent når man har et slikt arbeidsmiljø *kremt*. Men ønsker ikke dra denne videre da det i ytterste konsekvens sikkert kan kalles persontrakasering, så spøk til side hmm... og over til bidniss. Et kjapt spørsmål:Kan jeg bestille varer på Netshop.no og spesifisere at jeg vil hente og betale de kontant hos NetshopOslo? Siden det går biler daglig på denne strekningen. Selvf. for varer NetshopOslo selv ikke har på lager. Har ingen ønsker om å gå Posten i næringen, men jeg gråter ikke over sparte frakt og oppkravs kostnader. Vet også at de fleste varer man ikke har på lager hos NetshopOslo alikevel kommer fra Netshop i sandefjord. Men det kan kanskje være noen unntak med demovarer osv osv. Endret 20. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du betaler jo over disk hos Posten óg men du har, på lik linje med NSO, verken sett på eller opplevd varen i sin helhet. DER mener jeg angrerettigheten skyter inn. Du får ikke gjort en vurdering på om du har angret kjøpet eller ikke ved betaling hos NSO, Posten osv. Jeg tolker Gunnars utsagn på at man har like rettigheter i forbindelse med kjøpet hos NS og NSO, inkludert angrerettigheten. Du får heller ikke "opplevd" varen hvis du kjøper et produkt i en vanlig butikk heller. Den samme "opplevelsen" får du hos NSO ved at du kan pakke opp og fysisk se på varen før betaling. Tja, det varier jo ganske mye, ofte kan man i mye større grad oppleve varen i en butikk jo. AtW Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Vil forresten helst se SHG, men PS eller MPX er også interessante. ja, SHG-lageret, som er for trangt til å bruke truck slik at de ansatte må klatre flere meter for å hente ned varer, kunne vært interresant! (spørs om de slipper inn presse etter all den negative omtalen i forbindelse med nevnte sak, da) - Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar. Dette praktiseres i hvertfall ikke hos Mamoz, fikk jeg smertelig erfare har bestilt fra netshop to ganger og ikke fått sjokolade noen av gangene Endret 20. november 2007 av ventle Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Netshop, som har henting tidligere på dagen av posten er også et MEGET stort pluss. En annen ting er levering. Dette tar netshop seg av selv, uten å levere dette over til posten, slik som naboen som attpåtil skal ha gebyr for og. Eneste fordel er mulighet for litt mer fleksibel hentetid, men så er netshop alltid vært raskest på klargjøring, og er de ikke det, så fikser de saken der og da. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Likte bedre det jeg så av netshop enn komplett. grunnen til det er at de setter service mye høyere enn komplett. godt jobbet netshop. stå på! og takker atter en gang for en go artikel. neste jeg vil se er Microplex:D Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Multicom burde begynne å legge med de gode kokkosbollene man får i Åmli; da hadde jeg bare handlet der! PS: Dere kunne jo laget en reportasje om dem og? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Multicom burde begynne å legge med de gode kokkosbollene man får i Åmli; da hadde jeg bare handlet der! PS: Dere kunne jo laget en reportasje om dem og? Fra Åmli eller Multicom? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Likte bedre det jeg så av netshop enn komplett. grunnen til det er at de setter service mye høyere enn komplett. godt jobbet netshop. stå på!De setter det så høyt at de ikke når det? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 håper dere tar en tur til pcutstyr.no ganske fint å se hvor vi kjøper tingene våre Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Masse kudos til netshop. Både kundeservicen og leveringstiden er topp Så gammeldags som jeg er, så syns jeg det er artig med den lille godbiten som ligger øverst i pakkene fra netshop. Det er tanken som teller, ikke prisen. Den er utmerket å ha til kaffekosen når man feks. sitter å beskuer sitt nyinnkjøpte hovedkort å skumleser manualen før man hiver seg ut i monteringen. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg vil vite hvorfor Netshop har så jææævelig dårlig service Personlig oppfattning hvorfor telefonsystemet deres suger hytte penis Personlig oppfattning Jeg vil også vite hvorfor de ikke svarer på mail. Sikkert pga stor pågang og noen ganger svikter sikkert prosessen La folk komme med sine erfaringer og innsigelser til Netshops egen oppfatning av sitt servicesystem. Jeg har handlet hos Netshop flere ganger og alltid vært strålende fornøyd både med kjøpet, og 2 returer av en bærbar som trengte reperasjoner. Andre gangen jeg leverte den inn var pga en defekt hdd. Jeg ble til og med oppringt av reparatøren mens han holdt på, fordi han ikke fikk hentet ut "Mine dokumenter" som jeg hadde bedt om. Han ville bare ha bekreftet at det ikke var nødvendig å ta i bruk uforholdsmessig kostbare metoder for å få hentet ut dokumentene. Men da jeg leverte den samme bærbare (med defekt hdd igjen) inn i høst tok det hele 6 uker før jeg fikk den tilbake. Jeg prøvde å ringe dem, men fikk ikke opprettet kontakt med det telefonnummeret som ligger på nettet. Jeg sendte også to mail som jeg ikke fikk svar på. Jeg har heller ingen anelse om hva de har gjort med PC-en. Det ser ikke ut som de har gjort noe i det hele tatt. De har jo dette nye retursystemet som ligger på nettet. Her burde det jo være mulig å skrive to setninger om hva som er gjort med PC-en, slik at folk ikke trenger å ringe på en telefonlinje, som åpenbart ikke er stor nok. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, men vi har egne tråder for slikt! Hva med en tur til en av de mindre tradisjonelle butikkene, som Siba, ComputerCity eller Elkjøp etterhvert? Først vil jeg gjerne se ps.no eller mpx.no Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Stemmer for ps.no jeg og. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg handler hovedsaklig bare på 2 databutikker, og netshop er en av de (ca 85 % av alt jeg kjøper kommer derfra) dessverre er jeg missfornøyd med kundeservicen der for tiden, leverte inn tven min (42 tommer Panasonic plasma) på service for drøyt 2 måneder siden og har ikke hørt ett ord verken på mail eller over tlf jeg ringte inn på tirsdag for nøyaktig 2 uker siden og da ble jeg fortalt at saksbehandleren min var på ferie og kom hjem på fredag eller seinest mandag (uke 46) OG de skulle ta kontakt med engang da. Noe som da ikke har skjedd og det er jo ikke så lovende. Ellers så er jeg storfornøyd med Netshop og kommer sikkert ikke til å skifte dataforhandler før jeg virkelig har noe å klage over Netshop FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå