danilovic Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vil vite hvorfor Netshop har så jææævelig dårlig service, og hvorfor telefonsystemet deres suger hytte penis. Jeg vil også vite hvorfor de ikke svarer på mail. Daniel Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Må nesten spørre dem. Send en e-post Har skal vi ikke diskutere Netshop sin kundeservice o.l. Har et annet forumskategori for den slags. Endret 20. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du betaler jo over disk hos Posten óg men du har, på lik linje med NSO, verken sett på eller opplevd varen i sin helhet. DER mener jeg angrerettigheten skyter inn. Du får ikke gjort en vurdering på om du har angret kjøpet eller ikke ved betaling hos NSO, Posten osv. Jeg tolker Gunnars utsagn på at man har like rettigheter i forbindelse med kjøpet hos NS og NSO, inkludert angrerettigheten. Du får heller ikke "opplevd" varen hvis du kjøper et produkt i en vanlig butikk heller. Den samme "opplevelsen" får du hos NSO ved at du kan pakke opp og fysisk se på varen før betaling. Uansett, er enig at angrerett på disse kjøpene hadde lettet en del valg av komponenter. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Mircoplex hadde vært moro å se fra innisiden. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Mircoplex hadde vært moro å se fra innisiden. Ja! "garasjen" dems hadde vært morro å se. hehe Nå har de vel vokst seg ut av "gutterommet og garasje lager" vil jeg anta. hehe Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg kan ikke skjønne hva folk har imot netshop, en venn av meg skulle sende inn skjermkortet som han hadde hatt i et år eller noe slikt. Han sendte tre mail og fikk svar på lle sammen dagen etterpå. Etter han sendte inn kortet, var nytt i PC-en hans 5 dager senere. Dette er vel kongelig service, de har også holdt den før kl 15 greia de gangene jeg har bestilt Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fin artikkel. Netshop.no er vel den nettbutikken jeg setter høyest på lista av alle nettbutikker. De har et nettverk av folk som er sammenfletta til den minste detalje. De har stor fag kunnskap og hjelper til hvis det ikke går helt etter planen. Har mye positivt og si om netshop som butikk. Jeg stemmer for psdata neste gang. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Netshop er en svært god nettbutikk, med svært rask levering og hentemulighet! Servicen har også alltid vært helt topp for min del i alle fall. 5 stjerner fra meg til dere i Netshop!! Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ticket-system- På retur og serviceavdelingen er det for tiden noe hektisk, ikke fordi antallet forespørsler har økt, men fordi noe av personalet er på ferie forteller Hunskaar. Videre blir vi fortalt at Netshop benytter seg av at "ticket-system", som sørger for at absolutt alle forespørsler blir fulgt opp. - Alt som foregår mellom oss og kunden vil hele tiden bli loggført, og vi kan hele tiden følge opp den aktuelle saken. Det her kan umulig stemme. Jeg har/hadde en noe spesiell sak gående med NetShop for ca 1.5-2 måneder tilbake med mye korrespondanse over e-post. Til slutt fikk jeg ikke svar, etter å ha forsøkt å ta kontakt per e-post to ganger i ettertid ble jeg verken fulgt opp eller fikk tilbakemelding (annet enn den auto genererte e-posten). Det endte meg at jeg rett og slett ga opp hele saken (la den på is). Systemet fungerer kanskje ikke optimalt likevel? Lenke til kommentar
docadhoc Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet! Tja, bra blir det vel først når de har samme returrett som Elkjøp - 30 dager. Men det er i alle fall et fremskritt dersom vi ikke lenger får dårligere betingelser ved å spare dem for arbeidet med å sende en vare i posten - og oss selv plunderet med å dra på Posten. Det her kan umulig stemme. Jeg har/hadde en noe spesiell sak gående med NetShop for ca 1.5-2 måneder tilbake med mye korrespondanse over e-post. Til slutt fikk jeg ikke svar, etter å ha forsøkt å ta kontakt per e-post to ganger i ettertid ble jeg verken fulgt opp eller fikk tilbakemelding (annet enn den auto genererte e-posten). Det endte meg at jeg rett og slett ga opp hele saken (la den på is). Systemet fungerer kanskje ikke optimalt likevel? Har også dårlig erfaring med servicen - en ekstern disk jeg leverte forsvant fra alle arbeidslistene deres, det var bare kvitteringen min og intens detektivarbeid i datasystemet deres som til slutt ga meg en ny disk. På hentelageret er det alltid kø - selv om det sitter folk som ikke har noe å gjøre i visningsrommet og andre står og skravler i lagerrommet. For da er jo salget i praksis gjort. Har noen ganger vurdert å kansellere kjøpet og gå. Stå på - Némacil Endret 20. november 2007 av docadhoc Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bra artikkel Dåke burde ta ein tur til PS og PCutstyr.no og Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg syns det hadde vært interessangt å sett på innsiden av Microplex jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Må nesten spørre dem. Send en e-post Har skal vi ikke diskutere Netshop sin kundeservice o.l. Har et annet forumskategori for den slags. Nei, her skal vi diskutere hva vi vil vite mer om. Er jeg ikke ganske on-topic, synes du? Din meningVi har i første omgang besøkt Komplett og Netshop, og vi har ingen intensjoner om å stoppe der. Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldinger i diskusjonstråden til artikkelen under. Hvilke butikker ønsker du å se fra innsiden - og hva vil du vite mer om? Daniel Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vil vite hvorfor Netshop har så jææævelig dårlig service Personlig oppfattning hvorfor telefonsystemet deres suger hytte penis Personlig oppfattning Jeg vil også vite hvorfor de ikke svarer på mail. Sikkert pga stor pågang og noen ganger svikter sikkert prosessen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Morsom artikkel. Dog skal vi prise oss heldige for at det ikke var mange bilder av de ansatte. Da hadde artikkelen fremstått som litt komisk. Legger ved et bilde av innkjøpssjefen deres Gisle fra Holmenkollstaffenten (siste etappe) 2007: ## BILDE SENSURERT AV ILPOSTINO ## Som de sier på Netshop: En god latter forlenger livet.... Endret 20. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så veldig fint og hjemmekoselig ut her hos NetShop ja! Ser ut som de har ett godt arbeidsmiljø også. Håper de fortsetter med dette, for NetShop er ett av de stedene jeg kunne tenke meg å jobbe etter jeg er ferdig med skolen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Insidejob på Elkjøp! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ps.no eller Pcutstur.no Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har på følelsen av at sandefjord består av bare lagrer jeg du har ingen anelse... sandefjord ER et lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå