Gå til innhold

Rapport fra innsiden: Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du betaler jo over disk hos Posten óg men du har, på lik linje med NSO, verken sett på eller opplevd varen i sin helhet. DER mener jeg angrerettigheten skyter inn. Du får ikke gjort en vurdering på om du har angret kjøpet eller ikke ved betaling hos NSO, Posten osv.

 

Jeg tolker Gunnars utsagn på at man har like rettigheter i forbindelse med kjøpet hos NS og NSO, inkludert angrerettigheten.

 

Du får heller ikke "opplevd" varen hvis du kjøper et produkt i en vanlig butikk heller.

Den samme "opplevelsen" får du hos NSO ved at du kan pakke opp og fysisk se på varen før betaling.

 

Uansett, er enig at angrerett på disse kjøpene hadde lettet en del valg av komponenter.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne hva folk har imot netshop, en venn av meg skulle sende inn skjermkortet som han hadde hatt i et år eller noe slikt. Han sendte tre mail og fikk svar på lle sammen dagen etterpå. Etter han sendte inn kortet, var nytt i PC-en hans 5 dager senere.

Dette er vel kongelig service, de har også holdt den før kl 15 greia de gangene jeg har bestilt

Lenke til kommentar

Fin artikkel.

 

Netshop.no er vel den nettbutikken jeg setter høyest på lista av alle nettbutikker.

De har et nettverk av folk som er sammenfletta til den minste detalje. De har stor fag kunnskap og hjelper til hvis det ikke går helt etter planen.

Har mye positivt og si om netshop som butikk.

 

Jeg stemmer for psdata neste gang.

Lenke til kommentar
Ticket-system

- På retur og serviceavdelingen er det for tiden noe hektisk, ikke fordi antallet forespørsler har økt, men fordi noe av personalet er på ferie forteller Hunskaar. Videre blir vi fortalt at Netshop benytter seg av at "ticket-system", som sørger for at absolutt alle forespørsler blir fulgt opp.

 

- Alt som foregår mellom oss og kunden vil hele tiden bli loggført, og vi kan hele tiden følge opp den aktuelle saken.

 

Det her kan umulig stemme. Jeg har/hadde en noe spesiell sak gående med NetShop for ca 1.5-2 måneder tilbake med mye korrespondanse over e-post. Til slutt fikk jeg ikke svar, etter å ha forsøkt å ta kontakt per e-post to ganger i ettertid ble jeg verken fulgt opp eller fikk tilbakemelding (annet enn den auto genererte e-posten). Det endte meg at jeg rett og slett ga opp hele saken (la den på is). Systemet fungerer kanskje ikke optimalt likevel?

Lenke til kommentar
Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet!

Tja,

bra blir det vel først når de har samme returrett som Elkjøp - 30 dager. Men det er i alle fall et fremskritt dersom vi ikke lenger får dårligere betingelser ved å spare dem for arbeidet med å sende en vare i posten - og oss selv plunderet med å dra på Posten.

 

Det her kan umulig stemme. Jeg har/hadde en noe spesiell sak gående med NetShop for ca 1.5-2 måneder tilbake med mye korrespondanse over e-post. Til slutt fikk jeg ikke svar, etter å ha forsøkt å ta kontakt per e-post to ganger i ettertid ble jeg verken fulgt opp eller fikk tilbakemelding (annet enn den auto genererte e-posten). Det endte meg at jeg rett og slett ga opp hele saken (la den på is). Systemet fungerer kanskje ikke optimalt likevel?

Har også dårlig erfaring med servicen - en ekstern disk jeg leverte forsvant fra alle arbeidslistene deres, det var bare kvitteringen min og intens detektivarbeid i datasystemet deres som til slutt ga meg en ny disk. På hentelageret er det alltid kø - selv om det sitter folk som ikke har noe å gjøre i visningsrommet og andre står og skravler i lagerrommet. For da er jo salget i praksis gjort. Har noen ganger vurdert å kansellere kjøpet og gå.

Stå på - Némacil

Endret av docadhoc
Lenke til kommentar
Må nesten spørre dem. Send en e-post :wee:

 

Har skal vi ikke diskutere Netshop sin kundeservice o.l. Har et annet forumskategori for den slags.

Nei, her skal vi diskutere hva vi vil vite mer om. Er jeg ikke ganske on-topic, synes du?

 

Din mening

Vi har i første omgang besøkt Komplett og Netshop, og vi har ingen intensjoner om å stoppe der. Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldinger i diskusjonstråden til artikkelen under. Hvilke butikker ønsker du å se fra innsiden - og hva vil du vite mer om?

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Jeg vil vite hvorfor Netshop har så jææævelig dårlig service

Personlig oppfattning

hvorfor telefonsystemet deres suger hytte penis

Personlig oppfattning

 

Jeg vil også vite hvorfor de ikke svarer på mail.

Sikkert pga stor pågang og noen ganger svikter sikkert prosessen

Lenke til kommentar

Morsom artikkel. Dog skal vi prise oss heldige for at det ikke var mange bilder av de ansatte. Da hadde artikkelen fremstått som litt komisk. Legger ved et bilde av innkjøpssjefen deres Gisle fra Holmenkollstaffenten (siste etappe) 2007:

 

## BILDE SENSURERT AV ILPOSTINO ##

 

Som de sier på Netshop:

 

En god latter forlenger livet....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...