Nilsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne artikkelserien tar deg med bak dørene hos nettbutikkene. I går turen til Netshop i Sandefjord. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fin artikkel, alltid litt moro å tenke en tanke på det som foregår bak kulissene. Syns kanskje det var litt få bilder fra NetShop, jo flere jo bedre Forøvrig foreslår jeg at neste tur går til PS.no, det som tidligere var PSdata. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Heilt ening ein tur til Ps Data Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Ønsker også reportasje fra PS, samt MPX (eller er disse lokalisert hos Komplett?) og Amentio. Endret 20. november 2007 av surbz00r Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, jeg stemmer også for PS! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 - Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar. Jeg skal ta deg på ordet Gunnar og hvis jeg ikke skulle bli fornøyd med det jeg har kjøpt på Netshop Oslo, skal jeg benytte meg av angrefrist-rettigheten jeg har hos Netshop.no Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ønsker også reportasje fra PS, samt MPX (eller er disse lokalisert hos Komplett?) og Amentio. Amentio har ikke egne lager siden de presser priser med å få varene dirkete sendt fra levrandør. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bestiller fra netshop bare for sjokoladen jeg Neida, kjempe service, raske er de og. Stemmer for PSData. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Veldig interessant lesing. Kult å se forskjellen på komplett og netshop fra innsida. Jeg vil se startit i stavanger Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Man kan bestille varer via telefon og Internett, og så klart kjøpe personlig i butikken. Normalt sett har man ikke samme rettigheter om man henter en vare man har bestilt på Internett, men her har Netshop gjort et lite unntak. - Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar. Dette må da være noe de har funnet på nylig? De gangene jeg har vært i hentebua til Netshop Oslo har jeg blitt møtt med et oppslag som høylytt fastslår at man ikke har angrerett ved kjøp over disk. Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Netshop = The #1 choice Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) - Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar. Jeg skal ta deg på ordet Gunnar og hvis jeg ikke skulle bli fornøyd med det jeg har kjøpt på Netshop Oslo, skal jeg benytte meg av angrefrist-rettigheten jeg har hos Netshop.no Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet! Hvis du ikke er fornøyd? Angrerett går jo ut på at du angrer kjøpet. Det å ta det i bruk og ikke like det går ikke under den vel? Netshop = The #1 choice 2nd Endret 20. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
oveku Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Etter å ha hørt utsagnene i artikkelen her så tror jeg kanskje det er på tide å se hvordan denne shoppen fungerer i praksis. Har vært komplett-kunde i flere år, men det har (i mine øyne) begynt å bli litt for mye krøll med dem. Ekstra kudos for å legge så mye vekt på kjapp levering, opplevde å få en ordre stående i "klar for plukking" i 8 døgn hos komplett, noe som medførte at jeg ikke kunne avbestille pga ordren hadde kommet for langt i systemet. Ikke noe stas når jeg handler datautstyr for mellom 20-50' i løpet av et år å bli behandlet slik. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette var noe litt annet enn komplett. Ser litt mer "hjemmekoselig" ut hos netshop! Veldig fine reportasjer, fortsett med dette. PS hadde vært et bra valg ja, eller amentino Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Dette var noe litt annet enn komplett. Ser litt mer "hjemmekoselig" ut hos netshop! Enig, alt vråket hos komplett virka som et dårlig arbeidsmiljø. Netshop virka mye mer stille og koslig Veldig fine reportasjer, fortsett med dette. PS hadde vært et bra valg ja, eller amentino Hadde vært moro med amentio ja. Tipper det er 5 forvirra polakker som løper fram og tilbake og lurer på hva som skjer Endret 20. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Etter å ha hørt utsagnene i artikkelen her så tror jeg kanskje det er på tide å se hvordan denne shoppen fungerer i praksis. Har vært komplett-kunde i flere år, men det har (i mine øyne) begynt å bli litt for mye krøll med dem.Ekstra kudos for å legge så mye vekt på kjapp levering, opplevde å få en ordre stående i "klar for plukking" i 8 døgn hos komplett, noe som medførte at jeg ikke kunne avbestille pga ordren hadde kommet for langt i systemet. Ikke noe stas når jeg handler datautstyr for mellom 20-50' i løpet av et år å bli behandlet slik. Dette kan vel ha sammenheng med at Komplett gikk over til nytt lagersystem i sommer/høst? Opplevde akkurat det samme selv i oktobertider. Har kanskje forbedret seg nå? Selv vil jeg gjerne se fra innsiden til PS og Microplex Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) - Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar. Jeg skal ta deg på ordet Gunnar og hvis jeg ikke skulle bli fornøyd med det jeg har kjøpt på Netshop Oslo, skal jeg benytte meg av angrefrist-rettigheten jeg har hos Netshop.no Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet! Hvis du ikke er fornøyd? Angrerett går jo ut på at du angrer kjøpet. Det å ta det i bruk og ikke like det går ikke under den vel? Når jeg ikke får se på produktet eller oppleve produktet i sin helhet før et kjøp, bruker jeg angrefristen dersom ikke jeg er fornøyd med kjøpet. Jeg angrer aldri på at jeg kjøper et produkt.. Supert at jeg har mulighet for å nå se på produktet og ha mulighet for å returere det hos Netshop Oslo dersom det ikke innfrir..eller..returnere på grunnlag av at jeg angret på mine forventinger Endret 20. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg vil si det er på tide at Netshop ansetter flere på retur avdelingen eller får vikarer når noen er på ferie. Det tok nesten en måned fra de mottok varen jeg sendte i retur, til jeg fikk en erstatning. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Meget interessant men må si at komplett knuser Netshop på størrelse Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har på følelsen av at sandefjord består av bare lagrer jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå