ThaDuckMan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg lurer litt på Skjult nummer.. noen kødder som ringer til meg vær dag, sier ikke noe som helst, og slår av etter 10 sec. De ringer med Skjult Nummer. Hvordan finne ut evt. hvem han/dem er? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det kan du ikke. Ta forresten et søk på forumet, dette har blitt diskutert utallige ganger før. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jo, han kan finne ut av det. Hvis dette er noe som har pågått over lengre tid, kan du anmelde det, og da kan politiet finne ut av det, og få det stoppet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Politiet kan finne ut av det, og stoppe det ja. Men ikke personen selv. Det var derfor jeg ba han søke i forumet da dette har blitt diskutert mange mange ganger allerede. For eksempel i Mulig å spore opp Skjult ID? tråden. Temaet er også tatt opp i Ofte stilte spørsmål topicen som er sticky øverst på siden her. Endret 20. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dette er nå både svart på her i tråden, samt at det finnes tråder hvor dette allerede er diskutert, så om det er noe mer, kan diskusjonen fortsettes der (se innlegget over dette for URL). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg