Francesca_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Er på jakt etter en ny mus, har forstått at logitechen som fulgte med PC-en min må byttes ut...to grunner til det, mamma har begynt å få vondt i armen av kabal og jeg surrer rundt i blant annet PS o.l. og da er det greit med en mus med litt presisjon. Tenker prisklasse opp til ca 300,-, bør vel få noe greit for det? Trenger ingen fancy gamermus, som sagt bare at den er litt ergonomisk (i motsetning til min nåværende mus) og grei presisjon. Har forsåvidt sett på Logitech mx518 og Trust. Håper på noen gode tips. Endret 20. november 2007 av Francesca_ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 MX518 er ei kjempemus i hvert fall. Kunne gjerne skaffet meg en sånn selv, hadde det ikke vært for at musa mi fungerer ennå (og jeg personlig sverger til trådløs mus). Jeg har en MX900, med akkurat samme designet, og det er den beste musa jeg har brukt i hvert fall. MX1000 kommer ikke i nærheten. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Logitech Mx518 er utrolig bra, selv om den er noen år gammel. Har den selv, og den sklir rundt på nye skatez og en Steelpad 5L. Spiller en del og den skipper aldri, ALDRI. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå