Kimz88 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei Lurte på om noen vet om hvem som utfører en slik jobb, og hvor mye det ca vil koste? Noen som vet pris på om det skal bli gjort på verksted? Eventuelt noen enkelt personer som kan dette ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Type bil er det snakk om da?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 verksted gjør slik jobb. de kan sikkert gi deg et prisoverslag. eventuelt så må du finne noen som gjør det gratis, for man kan jo ikke jobbe svart. skal du bytte motor, eller motor og girkasse? skal du bytte likt eller skal du ha annen motor? vis annen motor er det noe mer arbeid som må gjøres? f.eks legge opp nytt ledningsnett eller slikt? hvilken bil er det du vil gjøre det på. regner med et verksted ville tatt 10-15 tusen for en slik jobb. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har en Renault Laguna 2L 94 mod. Han jeg kjøpte bilen av er selv volvo/renault mekaniker. Han sa at volvo 460 turbo motoren var samme motor som den jeg har nå. Altså forskjellen er at det er 1.8 og turbo. har lyst å ha en slik motor inn i min bil. Men hvordan er det med turbo til min bil ? Noen turbo kit som finnes? Til å kjøre på feks 0.5 bar elr lignende. Spurte om han som jeg kjøpte bilen av kunne gjøre jobben for meg + penger. Men han hadde vist ikke tid :S Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kjøp en 460 motor da vel, og sett den i... men du sliter med å få det godkjent da.. Nye bremser, oppgradering av forstilling osv osv, må du også gjøre.... er nok litt feil utgangspunkt dette, trekker i feil ende også Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hehe Blir nok i såfall at jeg ikke godkjenner det. Blir for dyrt.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hehe Blir nok i såfall at jeg ikke godkjenner det. Blir for dyrt.. Selve godkjenningen koster ikke så mye, men alle delene du må ha Og de delene må du ha uansett, hvis ikke så ligger du tynt an hvis noe skjer... lite vits med 200hk, når bremsene ikke holder, og hjula ikke får tak... Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hehe Blir nok i såfall at jeg ikke godkjenner det. Blir for dyrt.. Selve godkjenningen koster ikke så mye, men alle delene du må ha Og de delene må du ha uansett, hvis ikke så ligger du tynt an hvis noe skjer... lite vits med 200hk, når bremsene ikke holder, og hjula ikke får tak... Hehe det er sant. Den motoren jeg tenker på er kun trimmet opp til 150 hk. 0,5 bar. Har akkurat nylig byttet nye forsterkede bremser - 5 lapper måtte jeg ut med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå