Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som utfører bytting av motor?


Kimz88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

verksted gjør slik jobb. de kan sikkert gi deg et prisoverslag. eventuelt så må du finne noen som gjør det gratis, for man kan jo ikke jobbe svart.

 

skal du bytte motor, eller motor og girkasse? skal du bytte likt eller skal du ha annen motor? vis annen motor er det noe mer arbeid som må gjøres? f.eks legge opp nytt ledningsnett eller slikt? hvilken bil er det du vil gjøre det på.

 

regner med et verksted ville tatt 10-15 tusen for en slik jobb.

Lenke til kommentar

Jeg har en Renault Laguna 2L 94 mod.

 

Han jeg kjøpte bilen av er selv volvo/renault mekaniker. Han sa at volvo 460 turbo motoren var samme motor som den jeg har nå. Altså forskjellen er at det er 1.8 og turbo.

 

har lyst å ha en slik motor inn i min bil. Men hvordan er det med turbo til min bil ? Noen turbo kit som finnes? Til å kjøre på feks 0.5 bar elr lignende.

 

Spurte om han som jeg kjøpte bilen av kunne gjøre jobben for meg + penger. Men han hadde vist ikke tid :S

Lenke til kommentar
Hehe

 

Blir nok i såfall at jeg ikke godkjenner det. Blir for dyrt..

 

Selve godkjenningen koster ikke så mye, men alle delene du må ha ;)

Og de delene må du ha uansett, hvis ikke så ligger du tynt an hvis noe skjer... lite vits med 200hk, når bremsene ikke holder, og hjula ikke får tak...

 

Hehe det er sant. Den motoren jeg tenker på er kun trimmet opp til 150 hk. 0,5 bar.

Har akkurat nylig byttet nye forsterkede bremser - 5 lapper måtte jeg ut med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...