JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 En enklere metode er nok bare å starte hva enn komprimeringsprogram du bruker på maskinen din og drag'n-droppe fila på det vinduet, gjøre endringene og oppdatere arkivet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du mener det er enklere for meg å endre 18 extensions manuelt enn å trykke "Make All Compatible"? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det var rettet til han som endret filendinger og drev med ut- og innpakking. NTT er selvsagt det letteste i denne spesifike arkivendringsaken. Endret 21. november 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det har ikke du sagt til meg. Uannsett. Jeg synes det er like greit å redigere etternavnet til fila og endre versjon nummeret i en testbehandler. Angående det programmet du snakker om, så har jeg ikke prøvd det. Altså. Det er jo på en måte det jeg gjøre da. Bare at jeg endrer filetternavnet også gjør endringer i install.rdf og deretter drar fila over til arkivfila som er blitt laget. Selvsagt så er det litt tungvindt, men helt greit når man har lært det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 jaja, er man vant til hest og kjerre skal det mye til før man skaffer seg bil Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 HER KAN DU LASTE NED DEN NORSKE VERSJONEN AV FIREFOX 3 BETA 2 http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.or...%20Beta%202.exe Terumo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå