Pysj Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Vi har sett nærmere på Sony Ericssons nye musikkmobil i billigklassen. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noe som er litt off topic: Denne disclaimeren som skrives nederst i disse sniktitt-artiklene, er det et fenomen som har oppstått det siste året? Jeg har sett flere som gjør dette, bl. a. bladet Motor. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 synes det er greit dem sier fra om at dem ble "betalt" for å skrive om mobilen så å si men det er jo ikke noe helt nytt da, vi har jo sett at produsentene kaller inn til pressekonferanser her i landet også når det er lanseringer. og der vil det nok mest sannsynlig være forfriskninger tilgjengelig. og i disse dager er det kanskje billigere å fly inn representanter fra forskjellige lands presse den å ha egne folk sendt ut til hvert land. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Joda, helt i orden at de skriver sånn. Det er bare at jeg ikke har sett slike før nå i 2007 (kanskje litt i '06) ... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 betyr vel at markedsføringstaktikkene til produsentene har endret seg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Amobil begynte vel med det samtidig som de pøste ut artikler, sniktitter og features angående Samsung, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg