Gå til innhold

Min første mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen tips om hva du videre kan gjøre er: rydde i kabel rotet ditt.. du kan legge kablene bak plata der hovedkortet ligger.. du kan skjere hull i den og legge kablene bak der.. det ser mye bedre ut

 

Hvis du vill ha det fancy kan du sette 2 katoder under kabinettet og 2 i "grillen forran og koble de sammen med en sound kontroll.. Så når du spille musikk blinker lysene samtidig som bassen slår.. Coyfyer eller hva nå han kaltse seg har gjort det og det ser drit fett ut.

 

Du kan skjere hull i toppen av kabinettet også å sette 1-2 120mm vifte med lyse eller ikke lys.. det ser du selv..

 

Du kan også lakke kabinettet innvendig men en stilig farge.

 

HUSK! at det er bare fantasien som setter grenser :D

Lenke til kommentar
Hvis du vill ha det fancy kan du sette 2 katoder under kabinettet og 2 i "grillen forran og koble de sammen med en sound kontroll.. Så når du spille musikk blinker lysene samtidig som bassen slår.. Coyfyer eller hva nå han kaltse seg har gjort det og det ser drit fett ut.

Du kan også lakke kabinettet innvendig men en stilig farge.

 

Eller han kan bare kjøpe kabinettet mitt!

Maken til copycat!!!

 

PS: takk for kompliment

Lenke til kommentar
Hvis du vill ha det fancy kan du sette 2 katoder under kabinettet og 2 i "grillen forran og koble de sammen med en sound kontroll.. Så når du spille musikk blinker lysene samtidig som bassen slår.. Coyfyer eller hva nå han kaltse seg har gjort det og det ser drit fett ut.

Du kan også lakke kabinettet innvendig men en stilig farge.

 

Eller han kan bare kjøpe kabinettet mitt!

Maken til copycat!!!

 

PS: takk for kompliment

du er vel sikkert ikke den første du eller vil jeg tro`?

Lenke til kommentar

Mye pepper lol

Tar for med i kronologisk rekkefølge jeg :D

 

Til Cyrus86 takker for gode tips

 

til forman hengende bak på veggen er en pistol i kryssbandolær

 

til bjaa Kjøpte hele greia jeg som jeg skrev på siden med bildene er det et ferdig Antec kab

 

til sargent fire det var derfor jeg spurte om tips vidre

Lenke til kommentar

Først og fremst har jeg prøvs å trykke "svar" sånn 100 ganger nå!! og endeli gikk det å gå rett inn uten at man hoppet til hw.no! :evil:

vet ikke om det skal være sånn, men det er veldig irriterende!

 

Så over til det jeg skulle svare på..

Croyfer: ja det blir jo kanshe kopiering av ditt, men det var så rått..

Har tenkt å gjøre noe av det samme når jeg får ny kasse, men da skal jeg benytte meg av speil og sånt for å utnytte lyset bedre og kanskje man skjerer ut en liten logo med f.eks nicket sitt med belysning eller no :D

 

Får se hva jeg har råd til da..

 

Catman: ikke takk meg, ta heller å takk Croyfer.. For det var han som kom på det i første omgang :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...