hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jeg opplever til tider at når reklamebanneren på toppen av hardware.no siden skifter så faller den gamle ned og dekker til overskriften i artikkelen. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du muligheten til å vise en screendump? Hvilken nettleser bruker du? noen spesielle programmer som kan påvirke nettleseren? Alle annonser eller kun noen topbanner? [email protected] Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 her er en snapshot av effekten. bruker firefox under linux, men banner på jeg har observert samme under windows. kommer ikke på noen programmer som skulle påvirke dette. er bare den topbanneren, og da bare på hardware.no, siden den bruker en spesiell form for topbanner. Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 her er en snapshot av effekten.bruker firefox under linux, men banner på jeg har observert samme under windows. kommer ikke på noen programmer som skulle påvirke dette. er bare den topbanneren, og da bare på hardware.no, siden den bruker en spesiell form for topbanner. Hei, Jeg ser du bruker noscript-pluginen til firefox. Hvis du tillater HW og bannersitedomenene så vil dette problemet forsvinne :-) Har vært borti det samme selv. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 urk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå