lazaa- Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har søkt rundt å prøvd så mye men klarer ikke sette nøkkel på det trådløse nettverket mitt hjemme:O Har hatt det åpent en stund nå så tror det er en del som benytter seg av det (går ganske tregt for tiden). Takk for svar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kanskje en ide å si nøyaktig hva som er problemet ditt og hva slags utstyr det gjelder? Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 har da sagt nøyaktig hva problemet mitt er.. er Jensen Airlink 6954. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 OK... Det finnes mange på dette forumet som kan mye om nettverk, men ingen er tankelesere. Jeg vet ikke om du har lest bruksanvisningen, om du greier å logge deg inn på routeren og har funnet wlan, om du har satt nøkkel på PC eller router eller hvilken type kryptering du skal bruke. Men bare stå på, da vil det nok løse seg etterhvert... Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hva her er det ikke du skjønner: "klarer ikke sette nøkkel på det trådløse nettverket mitt" finner ikke bruksannvisningen min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå