Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken farge skal jeg velge på Qashqai

Lilja

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nå bestemt meg for å bestille en qashqai denne uka, 1,5 liter diesel Tekna-utgaven. Men problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha. Har egentlig vært mest på Fired iron, men har ikke sett denne på ordentlig, bare på bilder på nettet. Men bildene varierer veldig, så noen steder ser det kjempetøft ut, mens andre bilder ser den nesten litt blass ut.

Denne ser veldig tøff ut:

post-109507-1195550899_thumb.jpg

Mens denne er litt blass:

post-109507-1195550936_thumb.jpg

Har også tenkt litt på intense blue, eller sort, men med den sorte syns jeg at alt går i ett, får ikke framhevet de sorte områdene noe.

Er det noen som har sett bilden i fired iron, og er den tøff?

Er også usikker på om jeg skal ha slike beskyttelseslister på dørene slik som på det siste bildet, er det lurt?

Lilja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knallsvart var utrolig lekkert,

*Bilde*

Nå er den bilen der med cobra stylinga da, så den er jo noe penere der. ;)

Vi har bilen i svart, med kromma lister på sidene og bak, samt hekkspoiler. Må si den ser mye bedre ut med hekkspoiler og kromma lister, ihvertfall på den svarte utgaven. :)

Fant to bilder:

14907_0.jpeg(Den grå stylingsaken på frontfangeren er ekstrautstyr)

IMG_7120-border.jpg

Lenke til kommentar
Knallsvart var utrolig lekkert,

*Bilde*

Nå er den bilen der med cobra stylinga da, så den er jo noe penere der. ;)

Vi har bilen i svart, med kromma lister på sidene og bak, samt hekkspoiler. Må si den ser mye bedre ut med hekkspoiler og kromma lister, ihvertfall på den svarte utgaven. :)

Fant to bilder:

14907_0.jpeg(Den grå stylingsaken på frontfangeren er ekstrautstyr)

IMG_7120-border.jpg

Finner veldig få bilder av svart qashqai på nettet, og de jeg finner er jo stylet, du har ikke bilde av bilen din jonas som du kan legge her?

Hvor mye ekstra kostet den stylingen du hadde?

Hmmm, blir veldig usikker altså, svart er jo veldig stilig da, men upraktisk me tanke på skitt og støv da :hmm:

Lenke til kommentar
Finner veldig få bilder av svart qashqai på nettet, og de jeg finner er jo stylet, du har ikke bilde av bilen din jonas som du kan legge her?

Hvor mye ekstra kostet den stylingen du hadde?

Hmmm, blir veldig usikker altså, svart er jo veldig stilig da, men upraktisk me tanke på skitt og støv da :hmm:

Kan se om jeg kan få tatt noen bilder til helgen, når den er hjemme og det er lyst ute.

Prisene på ekstrautstyr finner du i en egen brosjyre. Kan se om jeg finner den igjen. Er i hovedsak bilen til mine foreldre, så husker ikke hva alt kostet. Skulle egentlig ha sota rutene også, men de penga som skulle vært brukt på det gikk til frontruteskifte på den andre bilen etter et møte med en fullastet lastebil..

Sort er ekstremt stilig, men også den fargen som møkk, riper osv synes best på. Ville nok heller gått for en mørk grå (antrasitt e.l.), men vet ikke hva som kan leveres på denne...

Fordelen med svart bil er at plasten går i ett med fargen. Ellers så syns vel møkka litt bedre enn med noen andre farger. Veldig mye er det ikke da men. Er vel i hovedsak sølv som er den fargen der minst møkk syns.

EDIT:

Fant noen bilder på det forumet:

http://nissanqashqaiforum.com/showthread.php?t=1093

http://i10.photobucket.com/albums/a117/blu...ile/NewCar3.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a117/blu...ile/NewCar2.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a117/blu...ile/NewCar1.jpg

Bilen vår er vel omtrent lik, bortsett fra at vi ikke har den grå stylingplata bak og foran, samt at vi ikke har den lista under Nissan-merke bak i krom, og den kromma lista vi har bak som det står "Qashqai" på, sitter oppe på fangeren som en beskyttelseslist, og ikke på selve luka.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Takk for alle flotte svar :D

Igår kl fire ble kontrakten skrevet under, så 6 mars kommer en svart qashqai, med kromma lister på sidene, kromma lastebrett(eller noe sånt), fenderlister og sorte skinnseter..wow gleder meg som en unge. Kunne egentlig fått den allerede i midten av januar, men siden vi ville ha skinnseter måtte vi vente litt lengre. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :new_woot:

Lilja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...