Mrpusten Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei folkens. Det har seg slik at jeg formaterte PC-en min i forrige uke. Men jeg har hatt problemer med lyden. For de som er kjent med denne datamaskinen vet at det går ann å styre lyden på høyeresiden. Det svarte tynne på siden der. Men det som er problemet er at jeg ikke kan bruke de tastene lenger. Det skjedde etter at jeg formaterte. Er det noen innstilinger jeg på stille på eller lignende? Driver? Jeg vet ikke jeg.. Jeg har prøvd nå i en hel uke. Noen som har løsningen på problemet? Takker så meget for forslag og svar Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei folkens. Det har seg slik at jeg formaterte PC-en min i forrige uke. Men jeg har hatt problemer med lyden. For de som er kjent med denne datamaskinen vet at det går ann å styre lyden på høyeresiden. Det svarte tynne på siden der. Men det som er problemet er at jeg ikke kan bruke de tastene lenger. Det skjedde etter at jeg formaterte. Er det noen innstilinger jeg på stille på eller lignende? Driver? Jeg vet ikke jeg.. Jeg har prøvd nå i en hel uke. Noen som har løsningen på problemet? Takker så meget for forslag og svar Hei,er vel et program som heter Launch Manager eller.no ,som må innstalleres her.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jasså? Skulle ikke det følge med dataen? Eller ligger det ute på nettet? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jasså? Skulle ikke det følge med dataen? Eller ligger det ute på nettet? Du skal kunne laste det ned fra www.acer.no vil jeg tro. Lenke til kommentar
stmonsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 prøv å last ned ny driver du, den skal vel ligge på acer.no ja. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ftp://ftp.acer.no/notebooks/aspire_5610 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hmm, kunne ikke åpne den linken jeg :/ Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ta vekk en s på slutten av notebooks slik at det blir notebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå