prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tøft fikk jo nesten litt lyst på en Tror ikke du får så veldig stor glede av den med mindre du har gode kunnskaper i C++ og OpenGL. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tøft fikk jo nesten litt lyst på en Tror ikke du får så veldig stor glede av den med mindre du har gode kunnskaper i C++ og OpenGL. Hehe du har vel rett, har ikke en gang peiling på hva du snakker om. OpenGL? Trur vel det er best at jeg forholder meg til spill andre lager enn at jeg skal lage mine egene. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan jo kjøpe den bare for å briefe da. Hadde jo vært sinnsykt kult med et slikt monster i TV-benken. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan jo kjøpe den bare for å briefe da. Hadde jo vært sinnsykt kult med et slikt monster i TV-benken. Eller nei? De fleste vil jo ikke skjønne hva det er, og den ser jo ikke spesielt pen ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå