Gå til innhold

divx da ?

Blueflame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
De driver enda på med sertifiserings tester av PS3 og DivX, dette kan ta tid, da de må teste kodek's, få dem godkjent av DivX, og eventuelt lage nye, så teste...dette kan ta tid.

Horseshit. Hvis dette tar lang tid bør de lære seg å programmere skikkelig.

Edit: Altså, innlegget ditt er ikke horseshit, det er horseshit at Sony skal bruke så lang tid på det!

Endret av Defekt
Lenke til kommentar
De driver enda på med sertifiserings tester av PS3 og DivX, dette kan ta tid, da de må teste kodek's, få dem godkjent av DivX, og eventuelt lage nye, så teste...dette kan ta tid.

Horseshit. Hvis dette tar lang tid bør de lære seg å programmere skikkelig.

Regner med du sikter til folka bak DivX og ikke Sony når du er så bombastisk?

Etter hva jeg har hørt jobber Sony og DivX folka med siste sertifisering og testing, noe som alle må gjøre før de slipper slik programvare ut til folk.

Slapp av og vær fornøyd over at muligheten faktisk er bekreftet og at det kommer fort nok..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Hva inneholder 2.01 da?

The latest System Software Update is now ready for download for the PLAYSTATION 3. Here are the details of what this firmware accomplishes:

• Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved.

• Stability of System Software including Internet Browser and Information Board has been improved.

• Stability of the upscaler for PlayStation 2 format software has been improved. (Playability of PlayStation 2 depends on model)

• [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on.

As always, we’re continually evaluating and improving your PLAYSTATION 3 experience. We will continue to share similar updates like this on the blog, so keep an eye out. Thanks for your ongoing feedback!

Lenke til kommentar
Hva inneholder 2.01 da?

The latest System Software Update is now ready for download for the PLAYSTATION 3. Here are the details of what this firmware accomplishes:

• Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved.

• Stability of System Software including Internet Browser and Information Board has been improved.

• Stability of the upscaler for PlayStation 2 format software has been improved. (Playability of PlayStation 2 depends on model)

• [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on.

As always, we’re continually evaluating and improving your PLAYSTATION 3 experience. We will continue to share similar updates like this on the blog, so keep an eye out. Thanks for your ongoing feedback!

Fjernstart via remote play er nå like bugga som før hos meg, men egentlig ikke så viktig bare det er fikset til sommer. Da skal jeg bort ;)

Lenke til kommentar
Hva er problemene der da?

Vurderer å kjøpe PSP..

Ja når jeg slår ps3 av via psp slår den seg på igjen etter 10 sek også slår den seg av igjen så på igjen osv.

Dette skjer da automatisk, veldig irriterende.

Håper det blir fiksa en vakker dag.

Men jeg har hørt noe om at det vist nok skal være noe galt med routeren, Linksys routere skal vist har store problemer. Jeg har ikke en slik router da så må vist være et problem med flere sorter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...