Gå til innhold

Boikott Dolly's Pizza


pengolf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=186121

 

Siste gang jeg spiser på Dolly's i hvert fall. Også skuffet over Originale. Takke meg til Grandis.

 

hvor var det hen?

 

Jeg kommer ikke til å boikotte dolly. Så lenge det smaker godt er jeg fornøyd, jeg spiser ikke etter "merket" jeg spiser på grunn av god mat. Å så lenge de har det så kommer jeg til å spise der.

Lenke til kommentar

Samtlige her putter i seg ting som er tusen ganger verre enn analog ost. Det at det ikke har blitt spesifisert tidligere betyr ikke at næringsmiddeltilsynet ikke har gjort grundige inspeksjoner rundt hvor "osten" produseres.

 

Vær heller mer kritisk til kebab, som gjerne inneholder MUK og hvor bakterieinfisert smuglerkjøtt ofte serveres både på store og små steder utover vår ganske land.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Den analoge osten ga bedre smak og den ga også bedre bruning under steking, sier viseadministrerende direktør i Dolly Dimples, Trond Bastiansen.

 

det holder for min del ihvertfall...

det er det samme om osten er laget av ku eller kokos, den smaker godt, det er nok for meg :)

 

er egentlig mer skeptisk når jeg ser "inneholder vann, sukker, syre, E***, E***, E***, osv..."

Lenke til kommentar

Forandrer produktet mye - til det bedre. Hva er det du har imot analog ost som gjør at du absolutt ikke kan spise det?

 

Herregud for en innbilt prinsippsak som bare bunner ut i at man skal være vrang. Støtter aklla, jeg ville ha vært mer skeptisk til E-stoffene som man faktisk ikke -vet- hva er.

 

Dette er forsåvidt en to år gammel sak, og intet nytt. Skjønner ikke hvorfor VG tar det opp nå.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva alt hubbubbet handler om. Så lenge det ikke er mer farlig å spise analog ost enn meieriost, og det kan jeg aldri tenke meg. Pizzaen smaker da fremdeles pizza.

 

Skjønt jeg er veldig enig i at det er betenkelig at matprodusenter kan putte på billige erstatninger og nærmest markedsføre det som "the real thing". Selv om den effektive forskjellen i tilfellet analog ost vs. meieriost på pizza ikke er så stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...