osse-mon waits for alice Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Okay. Vi har nesten helt ny kabling i borettslaget også Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hentet akkurat CD-modem ... og kan bekrefte at det er et Thomson TCM420 jeg har fått (her i Oslo). Har Nextgentel 6000/768 linje til 398 kr nå (betaler ikke linjeleie selvom jeg ikke har fasttlf - men bestillte NGT i 2004). Skal gå over til CD sin mini-linje som kun koster 98 kr/mnd .... og det for en 750/750 linje. Tror det rekker til vanlig surfing. Har ikke avbestillt NGT enda ... man vet jo ikke .. har jo angrefrist på CD - haha. OHJA, noen som vet åssen den skal oppkoples? Mener kan jeg koble en WLAN-router rett i som får DHCP? Eller må den settes opp som PPP eller noe annet?!? Har ikke giddet å installere enda, fordi jeg har et digert stueskapet rett forran tv-uttaket og det er jo et ork å flytte/ta ut alt for å komme bak Ja, kontakten er midt i veggen ... eller i midden bak seksjonen ... Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skal være og bare koble til og sette routeren til å motta IP automatisk Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 FLott, samme som med NGT altsa .... og ikke sann PPP-drit som telenor har Da blir det jo pice off cake .... bortsett fra } komme til bak skapet da Skal være og bare koble til og sette routeren til å motta IP automatisk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 yupp.. Gikk uproblematisk å koble på en router Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har Nextgentel 6000/768 linje til 398 kr nå (betaler ikke linjeleie selvom jeg ikke har fasttlf - men bestillte NGT i 2004). Skal gå over til CD sin mini-linje som kun koster 98 kr/mnd .... og det for en 750/750 linje. Tror det rekker til vanlig surfing. Har ikke avbestillt NGT enda ... man vet jo ikke .. har jo angrefrist på CD - haha. Husk at angrefristen gjelder f.o.m. bekreftet bestilling og ikke fra du får selve produktet/tilbudet, dessuten gjelder ikke angrefrist på abonnementsbaserte tjenester. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fikk Thomson modem fra CD på nye abb jeg bestilte idag. Nå har modemet vært tilkoblewt i over 4 timer, det er kun internet lampen som driver og blinker hele tiden, noe jeg kan gjøre med det selv eller må jeg ringe Kundeservicen? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Linja er oppe og går, og finfin D-Linkrouter er på plass sammen med Thomson-modemet. Er fornøyd med hastighet og stabilitet så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå