Gå til innhold

CanalDigital - stabilitet og brukervennelighet


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hentet akkurat CD-modem ... og kan bekrefte at det er et Thomson TCM420 jeg har fått (her i Oslo).

 

Har Nextgentel 6000/768 linje til 398 kr nå (betaler ikke linjeleie selvom jeg ikke har fasttlf - men bestillte NGT i 2004). Skal gå over til CD sin mini-linje som kun koster 98 kr/mnd .... og det for en 750/750 linje. Tror det rekker til vanlig surfing. Har ikke avbestillt NGT enda ... man vet jo ikke .. har jo angrefrist på CD - haha.

 

OHJA, noen som vet åssen den skal oppkoples?

Mener kan jeg koble en WLAN-router rett i som får DHCP? Eller må den settes opp som PPP eller noe annet?!?

 

Har ikke giddet å installere enda, fordi jeg har et digert stueskapet rett forran tv-uttaket og det er jo et ork å flytte/ta ut alt for å komme bak :( Ja, kontakten er midt i veggen ... eller i midden bak seksjonen ...

Lenke til kommentar
Har Nextgentel 6000/768 linje til 398 kr nå (betaler ikke linjeleie selvom jeg ikke har fasttlf - men bestillte NGT i 2004). Skal gå over til CD sin mini-linje som kun koster 98 kr/mnd .... og det for en 750/750 linje. Tror det rekker til vanlig surfing. Har ikke avbestillt NGT enda ... man vet jo ikke .. har jo angrefrist på CD - haha.

Husk at angrefristen gjelder f.o.m. bekreftet bestilling og ikke fra du får selve produktet/tilbudet, dessuten gjelder ikke angrefrist på abonnementsbaserte tjenester.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...