prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Den eksterne harddisken min vil fortsatt ikke virke med PS3en min etter versjon 2.0 og 2.01. Ganske irriterende. Kan ha noe med hvilken format den er i, fat32 eller NTFS, jeg hadde et sånt problem jeg og, alle fat32 diskene funket men ikke NTFS... Den er Fat32, og har fungert tidligere. Og den virker fortsatt fint med alle PCene mine. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Litt kjipt at det ikke ble noe divx støtte da. Men jeg overlever. En liten update er alltid bedre enn ikke update i det hele tatt! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne oppdateringen skal vistnok fikse en savegame bug i Uncharted og stabilitetsproblemene med Assassins Creed. Gleder meg til å sjekke postkassen når jeg kommer hjem i dag uncharted var ikke i min postkasse:( Ikke min heller, men det kommer før helgen!! Men fikk de andre spillene jeg hadde bestilt. Jeg fikk Uncharted idag.....Bestilte det sammen med FEAR Files & NAruto til X360. Skal teste det i morgen kveld etter jobb:D Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 noen som vet om dette vil hjelpe på stabiliteten på warhawk?har litt bugg med den om dagen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 BRENN WANGEN BRENN!! Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 AC ble mye bedre hos meg etter oppdateringen Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 får vell Uncharted på Torsdag fra VGP... Bestilte det i går Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Får ikke oppdatert! Får feilmelding ca 20% ute i oppdateringen. "An error occurred during the download operation. A connection to the server cannot be established." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå