Snerk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nettopp lastet ned firmware 2.01 fra PSN. Ser ikke ut til at den kommer med noen nye funksjoner, men den skal vissnok inneholde en del bug fixes samt gjøre en rekke spill mer stabile. Assassins Creed im looking at you! Har selv hatt lite problemer med AC så langt bortsett fra noen få frys, får håpe de forsvinner med denne oppdateringen. Skal teste senere. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 The latest System Software Update is now ready for download for the PLAYSTATION 3. Here are the details of what this firmware accomplishes: • Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved. • Stability of System Software including Internet Browser and Information Board has been improved. • Stability of the upscaler for PlayStation 2 format software has been improved. (Playability of PlayStation 2 depends on model) • [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on. As always, we’re continually evaluating and improving your PLAYSTATION 3 experience. We will continue to share similar updates like this on the blog, so keep an eye out. Thanks for your ongoing feedback! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tok det gråådig lang tid å laste ned for andre også? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 er nok "noen få" som oppdaterer sin PS3 nå Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tok det gråådig lang tid å laste ned for andre også? Ja faktisk! Lengre tid en selveste 2.0 jo. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne oppdateringen skal vistnok fikse en savegame bug i Uncharted og stabilitetsproblemene med Assassins Creed. Gleder meg til å sjekke postkassen når jeg kommer hjem i dag Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ble faktisk litt bedre på AC! Merket litt mindre lagg faktisk, men siden spillet allerede er rundet er det ikke til stor hjelp... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 På tide og spille det en gang til da. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 fan, her sitter jeg på skolen, og så er det kommet oppdatering på ps3. håper 2.01 gjør susen, fordi AC lagget litt i går kveld når jeg spilte. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 fan, her sitter jeg på skolen, og så er det kommet oppdatering på ps3. håper 2.01 gjør susen, fordi AC lagget litt i går kveld når jeg spilte. Hvorfor ikke gjøre som meg, laste ned imens du er på skolen? Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) fan, her sitter jeg på skolen, og så er det kommet oppdatering på ps3. håper 2.01 gjør susen, fordi AC lagget litt i går kveld når jeg spilte. Hvorfor ikke gjøre som meg, laste ned imens du er på skolen? hvordan gjør du det?? altså, jeg viste ikke om oppdateringen før jeg var kommet på skolen. hadde jeg vist om oppdateringen 8 tiden, skulle seff jeg og lastet den ned. Endret 20. november 2007 av aspire86 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 fan, her sitter jeg på skolen, og så er det kommet oppdatering på ps3. håper 2.01 gjør susen, fordi AC lagget litt i går kveld når jeg spilte. Hvorfor ikke gjøre som meg, laste ned imens du er på skolen? hvordan gjør du det?? altså, jeg viste ikke om oppdateringen før jeg var kommet på skolen. Nei da så. Jeg satte bare Playstationet til å oppdatere før jeg gikk på skolen Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Digg att de Lager en for å Stope bug! Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Laster ned nå, går relativt fort. Oj er faktisk ferdig. Snakkes Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Den eksterne harddisken min vil fortsatt ikke virke med PS3en min etter versjon 2.0 og 2.01. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne oppdateringen skal vistnok fikse en savegame bug i Uncharted og stabilitetsproblemene med Assassins Creed. Gleder meg til å sjekke postkassen når jeg kommer hjem i dag uncharted var ikke i min postkasse:( Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Ikke min heller, men det kommer før helgen!! Men fikk de andre spillene jeg hadde bestilt. Endret 20. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Den eksterne harddisken min vil fortsatt ikke virke med PS3en min etter versjon 2.0 og 2.01. Ganske irriterende. Kan ha noe med hvilken format den er i, fat32 eller NTFS, jeg hadde et sånt problem jeg og, alle fat32 diskene funket men ikke NTFS... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 AC er fortsatt ille hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå