Gå til innhold

Gamer.no brukerenes årets spilløyeblikk (og spill)

KongRudi

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne spørre hva folk sine beste spilløyeblikk i år.

Og de kan godt nevne deres favoritt-spill også, siden det nærmer seg slutten på året.

Vil også være fint om dere kan fortelle hvilken plattform det er på også.

Det beste spill-øyeblikk:

Hos meg er det helt klart når Kai får tak i passordet til Bohans armoury, og henter Narikos sverd i Heavenly Sword. Utrolig masse forskjellige følelser som ble satt i sving på det levellet. Masse latter og humring i begynnelsen, etterfulgt av skvetting, og tilslutt raseri. :)

Det beste spillet:

Er mye verre å finne, jeg likte utrolig godt Heavenly Sword, men Ratchet & Clank vinner pga. strafe-kamera'et, og bedre replay-value. :) Selv om jeg spilte videre på begge to spillene rett etter jeg hadde fullført singleplayeren.

Warhawk, og Resistance ligger der oppe på andre og tredje, CoD4 er også bra og spillt igjennom, men kom ikke helt opp i samme fun-factor for meg som liker best single-player, selv om ikke Warhawk har Single-player..

Har fremdeles endel flere titler bestilt for i år, men tviler på at noen kommer oppimot R&C/HS opplevelsen.

Selv om jeg tror jeg kommer til å like både Uncharted, og kanskje Assasins Creed, og noe på Orange Box. :)

Kjører PC, PS3, og PSP, alle spillene jeg nevnte over er for PS3.

Har ikke 360, Wii eller DS, så kan ikke kommentere noe om spillene på de plattformene. :-)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste spilløyeblikk:

Half Life 2: Episode 2

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da Eli Vance døde i HL2: Ep2, da presset tårene på. Det er kanskje det største kicket jeg har hatt når det gjelder spillopplevelser...

Beste spill:

Her er det tett om plassene:

3. SKATE.

2. HL2: Ep2

1. CoD4 og Assassin's Creed

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Spilløyeblikk

For min del må det være åpningen på Super Mario Galaxy, bare det å få starte spillet den fantastiske lille byen man får såvidt oppleve og ikke minst musikken man blir møtt med, og så fortsetter det bare slag etter slag og slår rett og slett pusten utav meg med kreativitet fra begynnelse til slutt så da er det kanskje ikke så uventet at...

Årets spill

...blir Super Mario Galaxy, dette er ikke bare årets spill for min del, men blant mine topp 3 spill noensinne, det må bare fordøyes litt for å finne ut hvor det ligger blandt de 3.

Lenke til kommentar
Beste spilløyeblikk:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da Eli Vance døde i HL2: Ep2, da presset tårene på. Det er kanskje det største kicket jeg har hatt når det gjelder spillopplevelser...

Henger med på den + CoD4 når du er på den siste delen og er i "last man stand"(eller hva det heter) modusen.

Endret av Nandez
Lenke til kommentar

Beste spilløyeblikk

Problemet her er å nevne 1 øyeblikk i Half-Life 2:Episode 2, men ettersom det er svart allerede går jeg heller over til et annet morsomt og godt spilløyeblikk. The killing of GlaDos. I say no more.

Årets spill

Til denne prisen setter jeg 3 spill på toppen av listen frem til nå i år.

Og de nominerte er:

Metroid Prime 3

Super Mario Galaxy

Bioshock

Om vinneren kan man si dette:

Episk er et ord som skjeldent eller aldri burde bli brukt, og har blitt gitt til spill som A link to the Past, Ocarina of Time, Shadow of the Colossus og God of war. Store spill som for seg har til de grader levert noe nytt til spill som man aldri har sett maken til. Endelig kan listen få tilføyet noe nytt som virkelig kan det med å underholde. Du starter med noen timer, så noen timer til og så ser du på klokken, og tenker "bare 1 minutt til" og vips, du har klart å bruke 5 timer av livet ditt på spillet, da du skulle bare bruke kanskje 30 minutter.

Grafisk sett er spillet umenneskelig nydelig. En perfekt kombinasjon av lyd, lys og artistisk grafikk gjør spillet til en fryd for øyet uansett hvor du befinner deg og uansett hva du ser på. Enkelte ganger blir du bare stående å se deg rundt mens du tenker, erm, ja enkelte ord trenger ikke å komme ut i offentlighetens lys.

Kombinert et fenomenalt gameplay, fantastisk grafikk, stemning som ikke har blitt sett på lange tider, er det ikke rart at jeg gir prisen for Årets spill til nettopp, Super Mario Galaxy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...