sNiPeR dUdE Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei!! Kjøpte data av PS data rett før jul. På den var det et Asuscom ISDNLink 128K PnP adapter.. Altså ISDN kortet. Skulle prøve å bruke internett i dag men jeg TROR at jeg ikke har driverne innstalert. Fikk en Cd med også: På den står det hva den inneholder:Card/TA/USB/PCMCIA/Router. Er noe av dette drivere?? Er det noen andre som har det samme kortet som veit hva jeg skal gjøre? Mvh Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har samme kortet! Nå husker jeg riktignok ikke helt eksakt mappenavnene, men driveren skulle ligge under TA/P-IN100 e.l Den medfølgende driveren for windows 200 fungerer fint i XP, hvis du skulle lure... Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Takk Skal du ha men hva gjør jeg med den driveren??? Mvh Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Takk Skal du ha men hva gjør jeg med den driveren??? Mvh Du må gå inn på maskinvare/enhetsbehandlingen. Der vil isdn-kortet stå ved siden av et spørsmålstegn (eller utropstegn) og den vil bli kalt noe sånt som PCI network device e.l. Velg egenskaper og oppdater driver. Velg bla igjennom og velg den mappen driverne ligger (det skal være en .inf-fil der...). Det er best å rense OSet for gamle ISDN-drivere ved å kjøre programmet som ligger i samme mappe som driveren (les readme-fila). Filen skulle hete noe sånt som sweepetellerannet.exe. På den måten unngår du kluss og kræsj med andre drivere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå