andreas h Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) hei, har nettopp kjøpt en lenco l 3806 platespiller og trenger litt hjelp. har koblet spillern inn på phono inngangen på forsterkern, funker forsåvidt men det er veldig dårlig lyd.. skurrer veldig mye. lp plate jeg har testa er helt ny, så det er ikke problemet. noen som har peiling? Endret 20. november 2007 av andreas h Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvilken forsterker har du? Er det lavere eller høyere lyd eller ca det samme som på valig CD-er? Lenke til kommentar
andreas h Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hvilken forsterker har du?Er det lavere eller høyere lyd eller ca det samme som på valig CD-er? har en onkyo surround forsterker. er ganske høy lyd i forhold til cd. men det skurrer noe jævlig. finner ikke ut av det, kan jo umulig være stiften som er gåen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 lenco er det det de selger hos class olson? Vil jo være en del knittring da. Lenke til kommentar
andreas h Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 lenco er det det de selger hos class olson?Vil jo være en del knittring da. det vet jeg ikke, kjøpte min hos tvhuset.. men det er uansett mer enn bare litt knitring, går ikke ann å høre teksten på sangene nesten Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du har kobla på phono-inngang og huska å jorde spilleren skikkelig? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Denne platespilleren har vel innebygget RIAA-forsterker? Da skal den ikke kobles til phonoinngang, men en linjeinngang (aux, tape, line in e.l.). Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skulle kanskje ha sjekka spilleren før jeg posta ja Lenke til kommentar
andreas h Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Denne platespilleren har vel innebygget RIAA-forsterker? Da skal den ikke kobles til phonoinngang, men en linjeinngang (aux, tape, line in e.l.). prøvde nettopp å koble på tape, men får nesten ikke lyd.. står preamp på eska til spillern , så det skulle vel ha funka? edit: har ikke jorda spillern heller, må vel kanskje gjøre det? Endret 21. november 2007 av andreas h Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vet ikke hvordan det er med spillere med innebygget forsterker, men vanlige spillere må du det på etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Denne platespilleren har vel innebygget RIAA-forsterker? Da skal den ikke kobles til phonoinngang, men en linjeinngang (aux, tape, line in e.l.). prøvde nettopp å koble på tape, men får nesten ikke lyd.. står preamp på eska til spillern , så det skulle vel ha funka? edit: har ikke jorda spillern heller, må vel kanskje gjøre det? det er kansje fordi du må ha et et riaa trinn eller er det innebygget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå