Happytreeangi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Heihei, kjøpte Wii på fredag og har spillt SMG non-stop, har nå lyst til å teste online mulighetene, har lagt merke til "internet channel" som man kan laste ned, er det Opera browseren? Eller er det en egen browser? Isåfall, fungerer det som vanlig internett? Kan jeg gå på Youtube og Diskusjon.no feks? Takker for svar Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det stemmer, Internet Channel er Opera-nettleseren. Du kan lese mer om den her Å se filmer på YouTube fungerer fint, det samme gjelder bruk av diskusjonsforum. Har du planer om å skrive mye, kan du koble til et USB-tastatur. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Opera Browsern fungerer etter min mening kjempe fint. Du kan bruke den til mye og den er ganske så brukervennlig med tastatur, selv bruker jeg den nesten bare med tastatur, er mye dårligere uten. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Opera Browsern fungerer etter min mening kjempe fint. Du kan bruke den til mye og den er ganske så brukervennlig med tastatur, selv bruker jeg den nesten bare med tastatur, er mye dårligere uten. Jepp, jep bruker den de dagene jeg ikke har orket å ta med jobbdaten hjem. Håper de får oppdatert flashspilleren snart, nå som flere og flere sider oppgraderer sine. Tastaturet klarer jeg meg fint uten, skriver forumposter på jobb istedet Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Så sinnsykt kult! :!: Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva med MSN? Noen mulighet for dette? Blir Webmessenger eneste mulighet? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva med MSN? Noen mulighet for dette? Blir Webmessenger eneste mulighet? Du kan ikke bruke selve programmet, men det finnes en rekke nettsteder som fungerer fint til chatting på MSN/Live. Har selv sett denne og denne i aksjon på Wii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå