zandzpider Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 er det ikke no plass du kan fikse på bilen? for det er litt kjedelig når du får herpa en drit bra bil. (sånn som meg) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er i samme båt der. Bruker loadeknappen jeg Går ut i fra det var FreeRide Extreme du tenkte på? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 jepp. men du har du no løsning på åssen man kjører den laster der det er bombe ? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Nesten, dvs, jeg kommer ikke helt fram. En eksplosiv løsning med andre ord Så jeg prøvde heller å slite litt med bestemor-duck-bilen ved sjukehuset. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 eehehe har du klart den ? hvis du tar en kjapp bil og kjører frem og tilbake over der så hadde det gått. men det går ikke for du rekker det ikke, for den driiiit bilen er så TREG! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 taxien ? taxiene Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når det gjelder lastebilen med en bombe (som sprenger hvis du kjører tregere enn 34mph) er egentlig ikke så vanskelig. Man må bare begynne "ytterst" når man kjører inn i svingen slik at man kjører gjennom "midten av svingen". Så svinger man litt forsiktig innover slik at man ikke kjører gjennom svingen. Bestemorbilen er den værste bilen i spillet. Oppdraget utenfor sykehuset dreier seg vel mer om flaks enn skill. Sett på 40-limiten og kjør over hoppet, kjør litt siksakk mens du kjører over broen (men ikke så mye at det går nevneverdig utover den "reele" hastigheten i forhold til broa). Man får en ganske ehm morsom bil når man klarer denne; en pansra greie med gønner på taket (det går ikke an å skyte med den...). Plog har den også... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 oioi. no spess vei man skal kjøre da eller? for når jeg skal over brua nederst så dropper farta no sykt.! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er derfor du skal sette på 40mph/60kmh begrenseren. For kommer du over vil motoren ta selvmord til du sitter der med skjegget i postkassa. Er foresten enormt irriterende at fyren skal hamre inn bremsen så fort bilen er tom for bensin eller får en liten bulk. Omtrent like morsomt som "hollywood" bilene i GTA (dem som sprenger så fort de havner på taket). Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 ahaha du har rett om det der med bilenen som sprenger men det er bestemor bilen du snakker om at jeg må ta på 40 grensa? Vet det hehe lol azz. bilen kveler seg over 40 mph... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå