kyllingvippen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! jeg har en film her, men den kan ikke sees ifra noen progs. Tror codecen er AC3, men jeg har installert den og titalls andre codecer, men funker ikke?! Lastet ned fra [Ac3-Guru.com] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 prøv xvid kodek. Disse funker til de aller nyeste filmene på markedet<! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ikke en ny film Saving Private Ryan. Har prøvd med XviD og. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 AC3 er det samme som Dolby Digital, dvs. et lydformat, og har vel ingenting med at du ikke får bilde. Last ned G-spot og finn ut hva slags codec du trenger. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 link? google søk på G-Spot ble vel ikke akkurat progrannet :oops: " Getting Started With G-Spot Play " Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Doom9.org eller digital digest, der skal du finne det Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Nei.. Fant de ikke på noen av sidene.. noen som har en direkte link? :oops: Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 http://www.headbands.com/gspot/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 http://www.doom9.org/Soft21/Editing/gspot21.zip Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kom to pers før meg Anbefaler Søkefunksjonen :wink: Lenke til kommentar
Centi Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Prøv Zoom player!!! Jeg fikk helt forvrengt lyd i Mediaplayer og fin lyd i Zoom player. MVH Centi Lenke til kommentar
Lef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har også problemer med noen filmer, men hvis jeg bruker bruker divX subtitle displayer (tror det var navnet på det?), et eget program så funker alle filmene jeg har prøvd hittil. Merkelig egentlig, noen filmer nekter å fyre i Win mediaplayer, men funker helt fint i divx subtitle displayer ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå