Skjeggvekst Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Religion? Solbananen <3 Evolisme Evolisme er et trossamfunn som bygger på evolusjonsteorien, nærmere bestemt nydarwinismen. Teologi I kort består den evolistiske teologi at mennesket er en byggesten til et større vesen. På lik måte som cellene i kroppen vår utgjør oss, kan mennesket utgjøre noe større. Celler som vi ser på som byggestener, skaper organer som igjen utgjør større arter. Om mennesket kan arbeide i harmoni, kan vi sammen utgjøre ett større vesen. På denne måten kan vi utvikle oss til å bli vår egen Gud. Tror det kan bli bra jeg, ett prosjekt som fortsatt jobbes med Ri på en sjiraff er faktisk øverste punktet på lista til kjæresten min Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 1. Skrive en bok 2. Få premie for boken jeg skrev 3. Reise jorden rundt, pluss besøke alle verdensunderverkene (gamle og nye) 4. Finne "my soulmate" 5. Hoppe i fallskjerm 6. Paragliding og strikkhopp 7. Lære å surfe 8. Gå barbeint et år 9. Få barn 10.Få barnebarn Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ting jeg må gjøre før jeg dør... Hmm, det kommer ikke i noen spesiell rekkefølge, det er bare 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør.. 1. Ha sex med en feit jente, sånn 100-150 kg. 2. Ha en nær døden opplevelse. 3. Ri en giraff 4. Besøke New York og en håndfull andre interesante Amerikanske stater og land. 5. Bo 1 år i vilmarken og kun leve av naturen. I Yellowstone nasjonal park o.l. med fin natur og rikt dyreliv. Det er igrunn det eneste jeg kommer på... Saken kan oppdateres vis noen vil høre slutten, men jeg tviler går ikke nr 1 og 2 som det samme? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ting jeg må gjøre før jeg dør... Hmm, det kommer ikke i noen spesiell rekkefølge, det er bare 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør.. 1. Ha sex med en feit jente, sånn 100-150 kg. 2. Ha en nær døden opplevelse. 3. Ri en giraff 4. Besøke New York og en håndfull andre interesante Amerikanske stater og land. 5. Bo 1 år i vilmarken og kun leve av naturen. I Yellowstone nasjonal park o.l. med fin natur og rikt dyreliv. Det er igrunn det eneste jeg kommer på... Saken kan oppdateres vis noen vil høre slutten, men jeg tviler går ikke nr 1 og 2 som det samme? Ser man litt stort på det er vel strengt talt 1-3 stort sett det samme. Nummer fem også hvis man legger godviljen til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) (Fra nr 2 - ikke i prioritert rekkefølge) 1. Slå meg ned med den store kjærligheten, og gjerne få noen småtroll 2. Skrive Den Store Norske Romanen 3. ....Deretter aldri skrive et ord igjen og bare leve på royalties. Det å være et litterært one hit wonder virker sweet hvis man bare aldri gir ut en bok igjen 4. Doktorgrad 5. Nobelprisen i økonomi. 6. Få et schwært hus med et Steinway-flyget og eget musikkstudio. Og et eget treningsstudio også. 7. Lage en skikkelig komplisert middag ingen ler av og der noen sier "nam" uten at de bare skal være høflige 8. Bli ønsket som statsministerkandidat, men alvorlig talt, man kan ikke få tid til alt 8.5 Spille en pianokonsert sammen med fullt symfoniorkester i en eller annen enorm konsertsal, etter å ha blitt oppdaget av en dirigent som gikk forbi huset mens jeg klimpret på flygelet. 9. Være pr-konsulent for "Steffypants for president 20XX" i USA 10. Sette en norgesrekord eller bli norgesmester i en eller annen idrett (begynner å skjønne det må bli noe obskurt, det får gå) Endret 25. november 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ambisjoner! Jeg liker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jepp! Å lage en liste med mål som man kan fikse med litt arbeid i løpet av et år eller to er jo ikke gøy, da har man plutselig ikke noe å strebe etter lengre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Skjønner. Du får nok ting å ta deg til, med andre ord! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 1. Finne drømmedama 2. Bruke kunnskaen min til noe fornuftig 3. Reise til en storby med et par venner 4. kommet meg på diverse spillmesser 5. gjøre noe så dumt at folk vil huske meg lenge for det 6. fullføre utdanninga 7. finne på noe å skrive på 8,9 og 10 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 1. Kone, barn, bil og eget hus 2. Bli veterinær 3. Besøke alle verdensdelene 4. Hoppe i strikk 5. Hoppe i fallskjerm 6. Bestige et høyere fjell (Kilimanjao eller noe lignende) 7. Surfe 8. Få jaktsertifikat og faktisk felle et større dyr 9. Båt, helst ikke på Mjøsa 10. Dykke Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 1. Kone, barn, bil og eget hus2. Bli veterinær 3. Besøke alle verdensdelene 4. Hoppe i strikk 5. Hoppe i fallskjerm 6. Bestige et høyere fjell (Kilimanjao eller noe lignende) 7. Surfe 8. Få jaktsertifikat og faktisk felle et større dyr 9. Båt, helst ikke på Mjøsa 10. Dykke Mye av det samme jeg vil:) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 1. Få en god utdanning 2. Finne en jente jeg kan dele livet med 3. Få barn 4. Enda ett 5. Kjøpe fint hus 6. Se Ø.D sykle fra Trondheim til Oslo i rosa kjole. 7. Kan ikke komme på mere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 6. Se Ø.D sykle fra Trondheim til Oslo i rosa kjole. Obligatorisk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Øivind Dahle. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=4340687 Episoden starter her. Og fortsetter her. Endret 26. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Øivind Dahle? Edit; dammit. Endret 26. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 1 Utdanning/Bo i England 2 Bli rik 3 Reise mye og oppleve masse spennende 4 Fotografere/filme 5 Få meg et lukseriøst hus/en leilighet 6 Skaffe meg en vaskebjørn! Oppdaterer om jeg kommer på mer. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 1. Trekant med to damer 2. Hoppe i fallskjerm 3. Sitte på/fly F16 4. Hoppe i strikk 5. Kjøre fort med motorsykkel/bil 6. Eie en motorsykkel 7. Skrive en bok (som jeg tjener fett på) 8. Tatovering 9. Flytte fra Norge 10. Dø i en motorsykkelulykke (ja, det var det ^^) Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 1. Lære meg å spille et instrument2. Bli god i matte 3. Nå lvl 70 i WoW. () 4. Skaffe meg god utdanning 5. Få kjæreste 6. Få hund som får valper 7. Få en sønn 8. Hoppe i fallskjerm! 9. Flytte til et land 10. Og reise mye Her blir du nok nødt til å velge Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) 1: Gifte meg (WIP) 2: Få barn 3: Ta lappen på tung MC 4: Kjøre HD på tvers av USA med tidligere nevnte giftesegmed-person [tm] 5: Besøke Hawaii og Australia 6: Sette mitt positive spor på verdenshistorien 7: Få 1. Dan (WIP) 8: Bli dyktig nok i iaido til å bli fornøyd 9: Gå ned de siste kiloene jeg trenger (WIP) 10: Kjempe mer aktivt mot "ord delings feil" Når dette er fullført: 11: Lære meg japansk 12: Lære meg flytende spansk 13: Få meg den jævla tattisen snart 14: Skrive ferdig bøkene mine Endret 28. november 2007 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå