AlleDager Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 1. Skaffe meg en rimelig bra utdannelse.2. Kone og barn. 3. Se Brann ta gull. (ÅJJA, done already.) 4. Bo ett år i England. 5. Se Manchester United spille kamp på Old Trafford. 6. Besøke alle kontinent på jorden. 7. Røyke pipe! 8. Hoppe falskjerm. 9. Gå på rypejakt. 10. Få en 20kg stor laks på fluestangen. Alle disse burde du gjøre, ikke pipe da spørs hva det er! har gjort alle tre Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tobakk med kaffesmak! Ikke noe weed her i huset. Og ja, det må nok prøves! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 1. Gifte meg me drømmedama 2. få 3 unger =) 3. skaffe meg hus 4. flott bil 5. se gjennom alle 1001 filmer du må se før du dør! 6. skaffe meg båt 7. skaffe meg hytte 8. god jobb 9. tatovere meg 10. bli skikkelig flink i noe kult Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 1. utdanne meg som barndomsdrømmen (godt på vei til å bli proff balletdanserinne=) ) 2. gifte meg med sjelvennen min (litt verre=p) 3. få 3 barn (og gi dem en god oppvekst) 4. hoppe i fallskjerm 5. besøke et sted i alle verdensdelene 6. kjøre racerbil på lukket bane 7. lese Leo Tolstoj's "Anna Karenina" 8. prøvekjøre en Lambourgini eller Ferrarri 9. gå over en isbre 10. stå på snowboard i alpene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1.Få en god utdanning 2.Få tak i drømmedama 3.Invistere penger i Alta I.F så de kommer til Tippeligaen 4.Gifte meg med drømmedama 5.Få 4 unger, 3 gutter og 2 jenter 6.Være i alle verdens delene i verden. 7.Se Norge i et VM 8.Slå ned en Arsenal fan på bare morro skyld 9.Ungene mine skal være godt utdannet, en skal være fotball proff. 10.Leve de siste dageer av mitt liv som jeg selv vil..... Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Mine 10 "drømmer" i livet: 1. Kjøre snowboard offpist i alpene. 2. hoppe i fallskjerm. 3. Komme inn i politiets spesial styrke. 4. Få en vakker kone <3 5. 1-2 Barn. 6. Klatre, skikkelig bratt med skikkelig utstyr flere 100 meter rett opp. 7. Kjøre i over 200 km/t på motorsykkel. 8. Være på mount everst.(toppen) 9. Ta en tatovering på ryggen(på skulder-bladet). 10. Leve til jeg er 90-100 Det var min liste Endret 21. november 2007 av Shamru Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 1.Få en god utdanning2.Få tak i drømmedama 3.Invistere penger i Alta I.F så de kommer til Tippeligaen 4.Gifte meg med drømmedama 5.Få 4 unger, 3 gutter og 2 jenter 6.Være i alle verdens delene i verden. 7.Se Norge i et VM 8.Slå ned en Arsenal fan på bare morro skyld 9.Ungene mine skal være godt utdannet, en skal være fotball proff. 10.Leve de siste dageer av mitt liv som jeg selv vil..... 5= det blir lett. 7= Det blir enda lettere haha Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1.Få en god utdanning2.Få tak i drømmedama 3.Invistere penger i Alta I.F så de kommer til Tippeligaen 4.Gifte meg med drømmedama 5.Få 4 unger, 3 gutter og 2 jenter 6.Være i alle verdens delene i verden. 7.Se Norge i et VM 8.Slå ned en Arsenal fan på bare morro skyld 9.Ungene mine skal være godt utdannet, en skal være fotball proff. 10.Leve de siste dageer av mitt liv som jeg selv vil..... 5= det blir lett. 7= Det blir enda lettere haha Såvidt jeg vet er 3 pluss 2 = 5 ikke 4:D pirke pirke. Jeg har ikke laget meg en liste jeg:S er så mye rart jeg vill! Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 1.Få en god utdanning2.Få tak i drømmedama 3.Invistere penger i Alta I.F så de kommer til Tippeligaen 4.Gifte meg med drømmedama 5.Få 4 unger, 3 gutter og 2 jenter 6.Være i alle verdens delene i verden. 7.Se Norge i et VM 8.Slå ned en Arsenal fan på bare morro skyld 9.Ungene mine skal være godt utdannet, en skal være fotball proff. 10.Leve de siste dageer av mitt liv som jeg selv vil..... 5= det blir lett. 7= Det blir enda lettere haha Såvidt jeg vet er 3 pluss 2 = 5 ikke 4:D pirke pirke. Jeg har ikke laget meg en liste jeg:S er så mye rart jeg vill! HAHA du har problemer du Det var jo hele poenget mitt? Lag din egen liste da eller har du ingen mål kanskje? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 1: Reise på en ferie som inkluderer å kjøre verdens 5 værste Berg-og-dal-baner 2: Besøke Machu Pichu (sp?) Den derre Inka-byen i fjellene i Peru 3: Lære å takle utfordringer og motstand på en voksen måte, med mot, intelligens, handlekraft og respekt. 4: Lære å bli et bedre menneske, det å kunne gå forbi tiggere/uteliggere mer eller mindre uten å sjenke dem en tanke er jeg flau over. Den evne jeg har til å vurdere andre menneskers livssituasjon (både i inn- og utland) som uviktig for mitt eget vedkommende er moralsk forkastelig, livet er så fordømt tilfeldig, og det er urettferdig at jeg skal ha det så godt som jeg har det, mens andre sliter i møkka livet igjennom. 5: Våkne ved siden av kvinnen jeg elsker, kjenne lukten av hennes svette nakke, i en verden der menneskerettighetene kommer foran kapitalistiske og religiøse hensyn. EDIT: 6: Se Vålerenga rykke ned, med Martin Andresens sleske smil mens han prøver å bortforklare det med Corrales svake sesong. Måtte begge brenne i helvete, i Brann har man det kjekt, og det skal man bare forholde seg til! EDIT: 7: Oppleve at Norsk Språkråd forbyr ordet "gulost", og oppretter spesialstyrker som skyter mot hodet mot folk som ikke innfinner seg mot dette (jepp, jeg er i det seriøse hjørnet) Endret 21. november 2007 av JacEr Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1. Lære meg å spille et instrument 2. Bli god i matte 3. Nå lvl 70 i WoW. () 4. Skaffe meg god utdanning 5. Få kjæreste 6. Få hund som får valper 7. Få en sønn 8. Hoppe i fallskjerm! 9. Flytte til et land 10. Og reise mye Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 1: Reise på en ferie som inkluderer å kjøre verdens 5 værste Berg-og-dal-baner2: Besøke Machu Pichu (sp?) Den derre Inka-byen i fjellene i Peru 3: Lære å takle utfordringer og motstand på en voksen måte, med mot, intelligens, handlekraft og respekt. 4: Lære å bli et bedre menneske, det å kunne gå forbi tiggere/uteliggere mer eller mindre uten å sjenke dem en tanke er jeg flau over. Den evne jeg har til å vurdere andre menneskers livssituasjon (både i inn- og utland) som uviktig for mitt eget vedkommende er moralsk forkastelig, livet er så fordømt tilfeldig, og det er urettferdig at jeg skal ha det så godt som jeg har det, mens andre sliter i møkka livet igjennom. 5: Våkne ved siden av kvinnen jeg elsker, kjenne lukten av hennes svette nakke, i en verden der menneskerettighetene kommer foran kapitalistiske og religiøse hensyn. EDIT: 6: Se Vålerenga rykke ned, med Martin Andresens sleske smil mens han prøver å bortforklare det med Corrales svake sesong. Måtte begge brenne i helvete, i Brann har man det kjekt, og det skal man bare forholde seg til! EDIT: 7: Oppleve at Norsk Språkråd forbyr ordet "gulost", og oppretter spesialstyrker som skyter mot hodet mot folk som ikke innfinner seg mot dette (jepp, jeg er i det seriøse hjørnet) Du klarer i allefall ikke å nå 3,4 og 5 hvis du vil innfri punkt 7 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1. Gifte meg med drømmekvinnen og få barn med henne 2. Dra til Hawaii 3. Bo en periode i New Zealand (Allerede gjort, men... MOAR!) 4. Spille gitar foran en forsamling på over 2500 og få stående applaus 5. Prøve LSD og andre narkotikumer, riktignok sent i livet, som en annen sa, må se hvordan det er å være skyhøy. 6. Lage musikk på nevnte LSD for å se om det faktisk blir bra. 7. Pløye gjennom Ringenes Herre-bøkene (kommer meg faen ikke forbi side 160, starten er BOOORIIING!!) 8. Jamme med en kjent musiker som jeg har sansen for. 9. Ha en stor musikksamling med skikkelig musikk som barna mine kan ha glede av og arve og gi videre til sine barn og videre og videre. En samling som er selvet bildet på det som virkelig er god musikk, fordi at utviklingen nå til dags tyder på at musikken fra neste generasjon og utover ikke kommer til å være det helt store. 10. Gjøre noe jeg vil bli husket for for alltid. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 1: Reise på en ferie som inkluderer å kjøre verdens 5 værste Berg-og-dal-baner2: Besøke Machu Pichu (sp?) Den derre Inka-byen i fjellene i Peru 3: Lære å takle utfordringer og motstand på en voksen måte, med mot, intelligens, handlekraft og respekt. 4: Lære å bli et bedre menneske, det å kunne gå forbi tiggere/uteliggere mer eller mindre uten å sjenke dem en tanke er jeg flau over. Den evne jeg har til å vurdere andre menneskers livssituasjon (både i inn- og utland) som uviktig for mitt eget vedkommende er moralsk forkastelig, livet er så fordømt tilfeldig, og det er urettferdig at jeg skal ha det så godt som jeg har det, mens andre sliter i møkka livet igjennom. 5: Våkne ved siden av kvinnen jeg elsker, kjenne lukten av hennes svette nakke, i en verden der menneskerettighetene kommer foran kapitalistiske og religiøse hensyn. EDIT: 6: Se Vålerenga rykke ned, med Martin Andresens sleske smil mens han prøver å bortforklare det med Corrales svake sesong. Måtte begge brenne i helvete, i Brann har man det kjekt, og det skal man bare forholde seg til! EDIT: 7: Oppleve at Norsk Språkråd forbyr ordet "gulost", og oppretter spesialstyrker som skyter mot hodet mot folk som ikke innfinner seg mot dette (jepp, jeg er i det seriøse hjørnet) Du klarer i allefall ikke å nå 3,4 og 5 hvis du vil innfri punkt 7 Et liv er langt, et liv er langt Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 "Thou shalt not sayeth GULOST, if thou sayeth thisth, thou shalt b shot dedd" er faktsisk innfelt i menneskerettighets-lovgivningens avviksliste, paragraf 98b Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du klarer i allefall ikke å nå 3,4 og 5 hvis du vil innfri punkt 7 Flertallet av kvinner er faktisk hvitostforkjempere, bare så det er sagt. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...c=187612&hl Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nummer ni støttes Stonemeister. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 1) Fnne en make og etablere meg sammen med henne. 2) Bidra til skapelsen av et eller flere barn. Kjønn er uvesentlig. 3) Få meg en hytte på fjellet. Jeg vet hvilken hytte jeg skal ha, jeg har sikret fotobevis som en arkitekt kan bruke til å reskape en replika dersom originalen blir ødelagt av brann eller lignende. 4) Lære Tysk flytende. Mangler enda rundt 80% før dette målet er nådd. 4) Lære Spansk/et asiatisk språk. Kan brukbart mye spansk så realistisk sett er sjansene størst for at det er dette som blir infridd. 5) Få drømmejobben. (Jobbe som ingeniør med prosjekter som innvolverer broer). Studerer til ingeniør nå, er 5 år eller mer til dette punktet blir infridd. 6) Gå/kjøre over en bro som jeg selv har vert med på å realisere. 7) Skyte og drepe en bjørn. Jeg har et stekt ønske om å jakte og felle en bjørn, foreløpig research tillsier at dette må gjøres en plass i utlandet. Jeg har insett hvor idiotisk denne ideen var. Behovet for selvhevdelse sto sterkere enn fornuften i det øyeblikket. Jeg er ingen jeger. 8) Oppleve en månelanding nummer 1/2. (Eventuelt menneskelig aktivitet på mars, men dette ser dårlig ut foreløpig.) 9) Aktivt og bevisst redde et eller flere menneskeliv. 10) Ta Rolv Wesenlund i hånden og takke ham personlig for hans innsats for norsk kultur. Eventuellt møte opp i begravelsen hans. Endret 17. desember 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Skjeggvekst Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 [ X ] 01: Hoppe i strikk (twice, forlengs og baklengs) [ _ ] 02: Eie Honda CBR600RR (Tung-MC) [ _ ] 03: MC-tur til Italia [ _ ] 04: Eie en Tommy Kaira ZZII [ _ ] 05: Studere i USA [ _ ] 06: Starte min egen religion (Søknad er sendt i dag!) [ _ ] 07: Bli god som designer [ _ ] 08: Bli god som fotograf [ _ ] 09: Skrive bok [ _ ] 10: Forstå lykke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Religion? Solbananen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå