Gå til innhold

Facebook gruppe med drapstrusler mot Krekar

Anbefalte innlegg

Det finnes en gruppe hvor en person sier han samler inn penger til å drepe Mulla Krekar (stygging - akkurat som quisling vil nok dette navnet også bety stygging snart) med humoristisk vinkling

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/19/518698.html

Noen som vet hva gruppen heter?

Mullah Krekar sier at alle de som er i mot Islam

(som forøvrig jeg forbinder med mongolide og tilbakestående(det er en annen diskusjon))

bør drepes, mens vi i Norge kan ikke komme mot en spøk en gang. Fy faen jeg blir så dritt lei samfunnet vårt ikke rart jeg gjør så mye faenskap jeg klarer mot det offentlige.

EDIT: Redigert til et mer *barnevennlig* innlegg

Endret av AlleDager
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, wow. Førsteposten flyter over av generaliseringene idiotiske kommentarer.

Gruppen er vel stengt for lengst ettersom det er straffbart.

Hva mener du jeg, forbinder Islam med tilbakestående kan ikke noe for det. Akkurat som at Mullah syns alle som er imot Islam skal dø. Hva er verst??

Mullah sitt utsagn kom på NRK1, da syns jeg mitt utsagn kan komme på et internettforum!

Hva er Islam: "Jeg drepe deg hvis du ikke lese min bok liksom"

Eller i Arabia: Jente 19 voldtatt av 19 menn: Jente straffes med 200 piskeslag.

Legg sammen 2 og 2 a!

Blir sikkert sensurert her siden dette ikke er et forum hvor ytringsfriheten gjelder

Lenke til kommentar

Nei, dette er ett forum der mennesker argumenterer for sine meninger. Referer til kilder og holder ett saklig nivå. Blir denne tråden stengt så er det nok ikke pga. mangel av yttringsfrihet. Som du ser Peter_Lynch har prøvd seg på det samme. Du kan jo lese alle de diskusjonene.

Lenke til kommentar
Mullah Krekar sier at alle de som er i mot Islam

(som forøvrig jeg forbinder med mongolide og tilbakestående(det er en annen diskusjon))

bør drepes, mens vi i Norge kan ikke komme mot en spøk en gang. Fy faen jeg blir så dritt lei samfunnet vårt ikke rart jeg gjør så mye faenskap jeg klarer mot det offentlige.

Hvorfor forbinder du de som har noe i mot islam som mongoloide og tilbakestående?

Kanskje Mullaen også er litt lei av samfunnet vårt og føler for litt faenskap mot det offentlige?

Lenke til kommentar
Vel, wow. Førsteposten flyter over av generaliseringene idiotiske kommentarer.

Gruppen er vel stengt for lengst ettersom det er straffbart.

Hva mener du jeg, forbinder Islam med tilbakestående kan ikke noe for det. Akkurat som at Mullah syns alle som er imot Islam skal dø. Hva er verst??

Mullah sitt utsagn kom på NRK1, da syns jeg mitt utsagn kan komme på et internettforum!

Hva er Islam: "Jeg drepe deg hvis du ikke lese min bok liksom"

Eller i Arabia: Jente 19 voldtatt av 19 menn: Jente straffes med 200 piskeslag.

Legg sammen 2 og 2 a!

Blir sikkert sensurert her siden dette ikke er et forum hvor ytringsfriheten gjelder

lol....

Arabia? ARABIA? Hva er det for noe....

Hvis du vil forstå islam, døm islam, ikke muslimene..

Endret av Diskutereren
Lenke til kommentar
Konge at folk går i mot Krekar på denne måten. Jada, la myndighetene straffe 400 Facebook-medlemer pga denne sniken. Norge kan sende tusenvis at unge norske soldater til å bli drept i Irak, men ikke Krekar..

Dette kom overraskende på meg.

Kan du fortelle mer om dette?

Lenke til kommentar
Konge at folk går i mot Krekar på denne måten. Jada, la myndighetene straffe 400 Facebook-medlemer pga denne sniken. Norge kan sende tusenvis at unge norske soldater til å bli drept i Irak, men ikke Krekar..

Det finnes ikke norske soldater i Irak, vi har ca 700 i Afghanistan. Vi har mistet 3.

Tard.

Endret av Q-melk2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...