Melkekartong Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei Har nylig låst opp operatørlåsen på mobilen (seK610i) (med låsekode fra operatør) og prøvde å bytte simkort. Dette gikk jo greit, bytta tilbake til opprinnelig simkort. Nå vil ikke mobilen skru seg på i det hele tatt. Så straks jeg kobler til batteriet, blinker lyset rødt 5 ganger (noe jeg har lest at kan skyldes en eepromfeil?) Prøvde med SEs update serviceprogram. Etter mye om og men har jeg til slutt fått "kontakt", men programmet klarer ikke gjenkjenne telefonen. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen gode råd? Skjermen bytter ikke før datamaskinen har fått kontakt Men til slutt... Etter omtrent 10-15sek.. Har lest noe sted om folk som har brukt betalingsprogrammer for å løse dette, men vil helst ha en gratis løsning. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 woohoo! etter mye om og men har jeg endelig fått fiksa den! Skrudd den av og på utallige ganger og brukt diverse programmer, blant annet noe fra davinciteam, men redningen ble setool2 lite Nå kan jeg sove godt i natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå