blob saget Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Lyst til å bytte The Mangler mot en av mine? Sunshine kanskje? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gjerne det. PM meg med adresse og navn om du er interessert. Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har også en haug som skal bort... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tufte må vekk! huff, bort med faenskapen. Anyone? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har også en haug som skal bort... Det hjelper ikke hvis du ikke forteller oss hvilke filmer du vil bytte bort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nozgorak, Animatrix og Oceans Eleven mot noen av disse? The Usual Suspects Det absolutte mareritt Jackass The Movie Borat Ringenes Herre: Atter en konge Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nozgorak, Animatrix og Oceans Eleven mot noen av disse? The Usual Suspects Det absolutte mareritt Jackass The Movie Borat Ringenes Herre: Atter en konge Jeg har alle sammen fra før... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Har disse filmene jeg vil kvitte meg med: Gudfaren Gudfaren 2 Gudfaren 3 The Matrix 2 disc Matrix Reloaded 2 disc Matrix Revolutions 2 disc Crounching Tiger, Hidden Dragon Blade Runner Directors Cut Om det skulle være noen som har lyst å bytte med BD , så kan de få alle for en eller to BDs Endret 29. september 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vil bytte mot en av disse filmene: The Accidental Spy The Cave Cry_Wolf Eyes Without a Face Hero The Matador Reservoir Dogs Stalingrad Slipstream Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er interessert i Cry_Wolf og Reservoir Dogs. Send PM hvis du vil bytte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bytte anyone? American History X Die Hard 2 Donnie Brasco The Girl Next Door Enemy of the Stat Miami Vice Hot Fuzz Djevelens Advokat Jackass The Movie The Bourne Identity Men in Black II Good Will Hunting The Rock Occeans 13 Crash The Big Lebowski Don't be a Menace Mystic River (i plast) Saving Private Ryan American High National Security Texas Chainsaw Massacre Borat Det absolutte Mareritt Black Hawk Down Get Shorty (2 disc) Bad Boys Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) American History X Good Will Hunting Crash The Big Lebowski Black Hawk Down Interessert i å bytte mot en eller flere av disse: Big Trouble in Little China Engelsk tekst - ubrukt Teenage Mutant Ninja Turtles Engelsk tekst - ubrukt Spider-man the New Animated Series Engelsk tekst - ubrukt i plast Bionicle - The Legend Reborn Engelsk tekst - ubrukt i plast Casablanca Norsk tekst - brukt en gang The Dark Knight Norsk tekst - ubrukt 1408 Norsk tekst - ubrukt Endret 13. juni 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg vil ha Casablanca! Synd at jeg nettopp solgte alt det jeg ville bli kvitt på Gamestop... Jeg skal se om jeg får gravd frem noe i løpet av dagen/morgendagen. Edit: Hva mer Carlito's Way? Norsk cover. Endret 13. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen som vil bytte noe mot noe av dette: Big Trouble in Little China - Engelsk tekst - ubrukt Teenage Mutant Ninja Turtles - Engelsk tekst - ubrukt Spider-man the New Animated Series - Engelsk tekst - ubrukt i plast Bionicle - The Legend Reborn - Engelsk tekst - ubrukt i plast The Dark Knight - Norsk tekst - ubrukt 1408 - Norsk tekst - ubrukt The Wolf Man Legacy - Norsk tekst - brukt en gang Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Har en liten haug liggende her selv jeg, som jeg gjerne skulle byttet mot noe spennede. Har mye stående fra før, men kom med forslag :-) Underworld (åpnet - uten tekst) Underworld Evolution (uåpnet - Engelsk tekst) Underworld Rise Of The Lycans (uåpnet Engelsk tekst Turbulence 2 (åpnet - Norsk tekst) Lady In The Water (åpnet - Norsk tekst) Inglorious Basterds (åpnet - Norsk tekst) Bucket List (åpnet - Norsk tekst) Breakfast At Tiffanys (åpnet - Norsk tekst) Cannonball Run (åpnet - Norsk Tekst) Pusher (åpnet - Norsk Tekst) Tailor Of Panama (åpnet - Norsk tekst) Independence Day (uåpnet - Engelsk tekst) Eagle Eye (åpnet - Norsk tekst) King Kong (åpnet - Norsk Tekst) Transformers (åpnet - Norsk Tekst) Duel (åpnet - Engelsk tekst) Natural Born killers (åpnet - Norsk Tekst) Shooter (åpnet - Norsk tekst) Gladiator (åpnet - Norsk tekst) The Sting (åpnet - Norsk tekst) Poltergeist (åpnet - Norsk tekst Endret 26. juli 2010 av ZomBeeBob Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Noen som er interessert i å bytte mot en av disse: Apocalypto (kun fransk og nederlandsk tekst) Die Hard 2 Die Hard 3 Die Hard 4.0 Forrest Gump Dirty Harry Toy Story Toy Story 2 The Accidental Spy Hero The Cave The Matador Stalingrad Endret 28. august 2010 av Movieheart Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Leon (sett 1 gang) The Wire - Season 1 (uåpnet) Byttes mot ca hva som helst jeg ikke har :-) Detaljer her: http://c.mymovies.dk/johnrichard/ Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Har disse dvdene som jeg ønsker å bytte bort: Alt en jente kan ønske seg Just my luck Accepted Date movie unrated Et døgn i New York - Mary-Kate & Ashley Olsen Lizzie McGuire - Stjerne for en dag Confessions 2:37 Employee of the month Groomsmen, The (Brudgomsnerver) Happy endings Sinus La de små barn… Sylvia Meet your parents Trust the man Sherrybaby Star Wars Episode 2 Klonene angriper Star Wars Episode 3 Revenge of the Sith Les Misérables (Engelsk tekst) 300 X-men The last stand Bring it on: In it to win it King Pow I lykkens skygge The best man The Women Garden state Kalde føtter Just friends Scary movie 4 Moulin Rouge! Sinbad Yes man Glee - Første sesong The American The fountain Top Gun Istid Nedenom og hjem igjen Prinsesse på prøve Prinsesse på prøve 2 The prince and me 2 Phat girlz D'artagnans datter Mean girls Før solnedgang Excalibur Dusinet fullt Crazy people The break-up Breakfast at Tiffany's Old school unrated Prey Wedding daze Ungkaren Haunted Mansion, The - Eddie Murphy Hope springs Kissing Jessica Stein Minotaur Prime - nære og kjære Slayers - the motion picture Kautokeino-opprøret Accidental husband, The A cup of love Alle hans X-damer Club Dread The first 20 million Top secret! Time machine Spirit, The She's the man Proof of life - livstegn Messenger, The - The story of Joan of Arc Speechless Just my luck & The girl next door (dobbeldisk) Dungeons & Dragons Dine, mine & våre Crow 2, The - City of Angels Click Adéle and the secret of the mummy Street fighter - The legend of Chun-Li Superman returns Bridesmaids Trond-Viggo og samfundet Painkiller Jane - Første sesong Eva & Adam - Petter Schjerven Brotherhood of the wolf - Ulvenes klan Blood - the last vampire Simpsons, The - Første sesong Simpsons, The - Niende sesong Friends - Sesong 9 She's out of my league Miffo The Net 2.0 Laws of attraction Fargo Bluray (Ok, vet at det er en DVD-byttetråd, men...): En shopoholikers bekjennelser When in Rome Hva jeg vil bytte bort mot? Se http://www.invelos.c...n.aspx/Polarcow, under Wishlist...eller filmer jeg ikke har... Game of Thrones første sesong, WarGames, Disney-filmer jeg ikke har og Katten med støvler funker også bra... Endret 22. august 2012 av PolarCow Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har du slått opp med dama? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå