Xanman Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg er muligens interessert i noen av filmene dine, men det er noen ting jeg lurer på: Sorte Orm Er dette første sesong eller alle sesongene? Die Hard - 3 DVD Gift Set Hvilken utgave er dette? For en neve dollarFor A Few Dollars More Er ikke dette samme film? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Nei, det er to forskjellige filmer. Merk deg "More". Endret 25. juli 2009 av tjalla Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) EDIT: Sent på PM i stedet... Endret 26. juli 2009 av nozgorak Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Da er jeg meget interessert i: Sorte Orm For en neve dollar For A Few Dollars More Er du interessert i å bytte de tre mot tre av disse: - Suspiria Dansk cover, norsk tekst - Frenzy Norsk cover - Fuglene Dansk cover, norsk tekst - Dagslys Norsk cover - Get Shorty (2 disc) Engelsk cover, norsk tekst - Be Cool (2 disc) Dansk cover, norsk tekst ? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kan bytte bort disse: The Godfather - The Coppola Restoration - Ikke brukt A Fistful of Dollars - Engelsk cover og engelsk tekst, ikke brukt Spider-man - the new animated series - Plasten er på Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har en del filmer som jeg gjerne bytter vekk. Alexander The Crow S.W.A.T Rest Stop The Ax Ten Til Noon The Julekalender Chrysalis Night of the livind dead/freeway Howling 3/Howling 4 Sin City (Miramax release i papp) Scary Movie 3 Bytter gjerne mot blu-ray også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kunne du tenkt deg en av disse for Sin City? Borat Kill Bill Batman Begins Den grønne mil Gladiator Det absolutte mareritt Jackass #2 ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har de 5 første og de 2 siste har jeg ikke lyst på, så desverre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Kunne du tenkt deg en av disse for Sin City? Borat Kill Bill Batman Begins Den grønne mil Gladiator Det absolutte mareritt Jackass #2 ? Jeg er interessert i å bytte Batman Begins, Den grønne mil og Gladiator mot tre av disse: Ali Byttet med Movieheart The 11 Commandments Anchorman Byttet med Movieheart Curse of the Golden Flower (Slaget om den forbudte by) Days of Thunder Evan Almighty (Evan den allmektige, svensk cover) Hot Fuzz Byttet med Wikipedersen Linkin Park (dokumentar, 2001, ingen tekst) Ninth Gate Paranoid Park Pauly Shore Is Dead She Hate Me Blitt kvitt i "gi bort en dvd-film"-tråden Superhero Movie Seinfeld, sesong 3 Endret 8. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bare interessert i Hot Fuzz egentlig PM. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Rydder opp i samlingen: - Suspiria Dansk cover, norsk tekst - Frenzy Norsk cover - Fuglene Dansk cover, norsk tekst - Be Cool (2 disc) Dansk cover, norsk tekst - D-Tox Norsk cover - Jarhead Dansk cover, norsk tekst - Rock Star Norsk cover - Sunshine Norsk cover Edit: La til Sunshine. Endret 10. september 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Var det ikke en slik tråd for BD også? Finner ikke tråden Endret 13. september 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Take a looksky in my siggy... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Oppdatert liste: The 11 Commandments (forseglet) Anchorman (svensk cover) Charlie Wilson's War Days of Thunder Evan Almighty (svensk cover) The Kingdom Linkin Park (dokumentar, 2001) Man cheng jin dai huang jin jia (Slaget om den forbudte by) The Ninth Gate Paranoid Park Pauly Shore Is Dead Seinfeld, sesong 3 Superhero Movie Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har du lyst til å bytte Paranoid Park mot en av mine? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Beklager, jeg er ikke interessert i noen av dem. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har fortsatt en del filmer jeg gjerne vil bytte bort: - The Alamo (den nye versjonen) Norsk cover - The Arrival , svensk cover, norsk tekst - Boa vs Python, svensk cover, norsk tekst - The Detonator, norsk cover - Elektra, norsk cover - The Haunted Mansion, norsk cover - The Mangler, norsk cover - Pokemon The Movie ^^ - Scream 3, svensk cover, norsk tekst - A Sound of Thunder, norsk cover - Superman Returns, norsk cover Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Lyst til å bytte The Mangler mot en av mine? Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Ringenes Herre: To Tårn Massacre in Rome Danny the Dog SWAT American Pie: Band Camp Operation Delta Force Any takers? Endret 22. september 2009 av Pocketism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå