Ditech Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Tenkte man kunne gjort noe ut av de filmene som skal ut av samlingen. List opp filmene her, og bytt event film mot film. Bruk privat melding til å avtale, samt oppgi adresse. Film mot film i posten. Koster jo 7kr for et frimerke, og det holder for å sende en dvd. Bare å legge ut lister over filmer man ikke lenger vil ha! Her er min: RULES OF ENGAGEMENT - SAMUEL L JACKSON MATCH POINT - WOODY ALLEN GØTA KANAL 2 BEAUTIFUL CREATURES - FORBEREDET PÅ Å BYTTE DENNE MED ROLF EN SERIE UHELDIGE HENDELSER - JIM CARREY A FOOL AND HIS MONEY - SANDRA BULLOCK SUPER 8 DEN 13. KRIGER - ANTONIO BANDERAS LOST IN TRANSLATION - BILL MURRAY - SCARLETT JOHANSSON INSPECTOR GADGET - MATTHEW BRODERICK OSV SCREAM THE EYE & THE EYE 2 ELLIE PARKER - NAOMI WATTS FEM GANGER 2 THE MARINE - JOHN CENA THE QUIET AMERICAN - MICHAEL CAINE RAISE YOUR VOICE - HILARY DUFF PRIMARY COLORS - JOHN TRAVOLTA Endret 19. november 2007 av Ditech 1 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ALIEN NATION HAMBURGER HILL SERENITY (tror ikke denne er helt kosher) Spill som gjerne også byttes mot dvd: BloodRayne Far Cry Star Wars Galactic Battlegrounds Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 KLM-Klassikere 1&2. Med plast, aldri åpnet/brukt eller noe. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 KLM-Klassikere 1&2. Med plast, aldri åpnet/brukt eller noe. Vil du bytte de to mot Sin City og Crash? Begge to er uåpnet, fortsatt i plastiken. Grunnen er at jeg har to eksemplarer av begge. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har begge Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) ... Kvittet meg med alle filmene jeg hadde listet opp her. Endret 28. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Får jeg plass til en DVD i en 16,2cm x 22,9cm konvolutt? Top Gun She Hate Me Pauly Shore is Dead Days of Thunder The 11 Commandments (med forseiling) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Herlig tråd Mine: The painted veil Agent cody banks 2 Rain over me Monsters ball The constant gardner Dare Devil Elektra Endret 6. oktober 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor ikke bare bruke denne tråden som allerede er opprettet? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor ikke bare bruke denne tråden som allerede er opprettet? Vel, det er to heilt ulike ting då. Denne tråden gjev høve til å byta ein spesifikk DVD mot ein annan spesifikk DVD. Den andre gjev deg høve til å gje bort ein DVD til nokon, om du er så heldig at du vert trukke ut av den førre gjevaren. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da vekker jeg denne tråden til live igjen med: Buddy Born on the Fourth of July Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flott at denne tråden lever igjen. Skal sjekke hvilke jeg kan tenke meg å bytte. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Cats and dogs There goes the neighborhood Larger than life Alle tre er med norsk cover og norsk subs. PM hvis du er interresert Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ANY GIVEN SUNDAY BIG FISH DIE HARD 2 : SPECIAL EDITION JAMES BOND : MOONRAKER JAMES BOND : DIE ANOTHER DAY RINGENES HERRE : TO TÅRN RINGENES HERRE : RINGENS BRORSKAP WALL STREET (Her mener jeg å huske at det er et eller annet som skurrer med filmen i ca. et halvt minutt i bytte mellom lag på DVDene. Ellers ingenting å bemerke.) THE KINGDOM - HD DVD A MIGHTY HEART - HD DVD Send PM om du har noe å bytte. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva er den billigste måten å sende en dvd på? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva er den billigste måten å sende en dvd på? Posten. Koster omtrent 25 tror jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg forsto jo nesten at det måtte skje via Posten, men nå tenkte jeg på type konvolutt og/eller frimerke som går for en dvd til billigst mulig pris. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 - Frank McKlusky, C.I. Hahaha, jeg visste at jeg ikke var den eneste som slet som et helvete med å få vekk denne fra filmsamlingen! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) "Gi bort en DVD-film"-tråden fikset det problemet for en måneds tid siden. Takk Gud for det. ^^ Endret 26. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "Gi bort en DVD-film"-tråden fikset det problemet for en måneds tid siden. Takk Gud for det. ^^ Jeg har prøvd å gi den bort til diverse bekjente med god filmsmak, diverse bekjente med ingen filmsmak og diverse bekjente med dårlig filmsmak. Til og med lillebroren min har ikke lyst å ha den liggende. Dette er en film hvis cover bare kan bety at den er begredelig og gjør vondt å se på. Vurderer nesten å kaste den da jeg aldri kommer til å få en eneste øre for den. Har faktisk aldri sett den. Les mer her. Stakkars Kevin Pollak. Fra The Usual Suspects til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå