Jennifer Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Min pakke er også sendt av gårde.. faen så dyrt porto skal være a ! men uansett.. du bør bli fornøyd min lille nisse Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 fikk pakken min i går eg. rask Santa-en min. gleder meg å opne. P.S må takke trådstarter for jobben han har lagt ned i dette. mange + i margen fra meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 fikk pakken min i går eg. rask Santa-en min. gleder meg å opne. P.S må takke trådstarter for jobben han har lagt ned i dette. mange + i margen fra meg. Fortell hvordan pakken ser ut da. Hvordan den er pakket inn og sånn! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 den er omtrent 20x40x7 og er pakket i gråpapir. fekk melding om at eg ikkje måtte pakke opp da den ikkje er meir innpakka enn det. Men det er ok. gleder meg. Den eg sende vart sendt som smart post. pakka inn 3 pakker som ligger oppi. Glemte å merke pakkene, men rekner med motaker greier å holde seg til julaften med å opne. Håper bare han blir nøgd. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da var pakken min sendt! Håper det faller i smak (etter som jeg ikke fulgte ønskelisten din). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hmm... regner med å få sendt pakka mi i mårra. den skal pakkes inn på en gøyal måte, tror jeg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kjøper gaven min imorgen og sender torsdag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dere som har sendt. Har dere avslørt hvem dere er inne i pakken? Jeg har nemlig bare skrevet fra Secret Santa på den jeg sendte Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dere som har sendt. Har dere avslørt hvem dere er inne i pakken? Jeg har nemlig bare skrevet fra Secret Santa på den jeg sendte Jeg sender i morgen, og det blir: Fra secret santa Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 I fjor skrev jeg på postpakken at det var fra Secret Santa, men jeg avslørte meg selv med en lapp inni gaven Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det har jeg planer om å gjøre i år Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Da var gaven innkjøpt. Regner med jeg får sendt den i løpet av dagen eller morgendagen. Må bare få rotet meg innom postkontoret, og det har jo litt begrenset åpningstid... Kommer ikke til å skrive hvem det er fra, men dersom mottaker har lest noen av postene mine på forumet er det sannsynlig at h*n klarer å gjette det. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Wow, fikk pakke i dag. Skal sende min gave i morgen! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 kjøpe pakke på lørdag...sende på lørdag håper det ikke blir for snedt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Får sendt pakka mi på fredag. Kjøpte den i dag, men rakk ikke å sende den :/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kjøpte og sendte gaven i dag... håper den kommer frem i tide Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg bare lurer på en ting. Har dere skrevet forumnavn eller det ekte navnet på pakka? Jeg ble plutselig i tvil om hva jeg skulle gjøre... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg kommer til å skrive forumnavn. =) Det vil si, i morgen må jeg faktisk få sendt den pakken. Jeg slenger med ett lite kort, om jeg finner. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg kommer til å skrive forumnick inne i pakken Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har skrevet fra secret santa,det vil si uten navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå