Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*


the_fire

Anbefalte innlegg

Så hva ønsker jeg meg? Musikk hadde kanskje vært artig, i så fall fra et ukjent gammelrockband evt. elektronika/techno (Digitalism e.l.). Merk at jeg IKKE vil ha dunk-dunk trance-shit dersom du vurderte noe slikt! Eventuelt kunne du kjøpt en tynn sweatshirt eller en morsom skjorte i størrelse M. Eller noe helt annet.

 

 

Eventuelt, lag noe!

Endret av garanti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel kanskje skrive noe her jeg også! Så blir det enklere for min nisse, hihi :!:

Av klær er jeg en liten medium, f. eks tskjorter og slikt. Syns det er morsomt med sånne "nerdete", tekst osv.. Sånn her syns jeg er litt morsomt da, men jeg forventer IKKE at noen skal kjøpe klær til meg pga. dette prosjektet :!:

 

PC-dingser er alltid verdsatt, f. eks USB-minnepenner, brennecd'er og sånt småræl man alltids kan ha i skuffen (men som jeg konstant "glemmer" å skaffe meg).

Neitakk til smykker og musikk.

Ellers er jeg en fotoperson, og en hundeperson, om det kan gi noen ideer.

Lenke til kommentar

Setter vel pris på det meste egentlig. Gadgets, USB-dilldall, og annet nørdy stuff. Med unntakk av minnepinner, de har jeg nok av :p. Musikk og film er heller ikke så verst. Kan nevne en ting da, som jeg ønsket meg med en gang jeg så den (spørs om den kan fåes fatt i før julaften tho).

 

weightedcubestuffed.jpg

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...