Garanti Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Så hva ønsker jeg meg? Musikk hadde kanskje vært artig, i så fall fra et ukjent gammelrockband evt. elektronika/techno (Digitalism e.l.). Merk at jeg IKKE vil ha dunk-dunk trance-shit dersom du vurderte noe slikt! Eventuelt kunne du kjøpt en tynn sweatshirt eller en morsom skjorte i størrelse M. Eller noe helt annet. Eventuelt, lag noe! Endret 8. desember 2007 av garanti Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gaveønske: Ein minnepenn kanskje hadde vore midt i blinken for meg. Ellers er alt av hw, cd, dvd, eller likn midt i blinken Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tar gjerne imot en USB-dingseboms. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tar gjerne imot en USB-dingseboms. USB julenisse? (Vi har slike på jobben xD ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det blir lettere enn jeg trodde. Fant ut hva jeg skulle kjøpe med en gang! =D. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det blir lettere enn jeg trodde. Fant ut hva jeg skulle kjøpe med en gang! =D. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe.. Finner noe morsomt på jobben håper jeg.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) handla ein liten hau med verktøy eg. SM118840666NO for dei som vil følge pakkens gang. spennede kar den ender opp. God Jul alle. No skal eg på Julebord så er litte bitte i form. Endret 8. desember 2007 av Ulvestad Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Når jeg tenker emg om så har jeg et ønske. Ønsker meg et PCI (ikke eksternt) evnt. PCIe (maks PCIe 4x) trådløst kort som bruker 802.11g Helst ikke ta et med mange dårlgier bruker erfaringeer da PS. Digger CNet Endret 8. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kom og på et ønske. Cyber Goggles. Gjerne grønne/biohazardous som passer til dreadfallsene mine x) Burde finne noen billige @ ebay. ^__^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan vel kanskje skrive noe her jeg også! Så blir det enklere for min nisse, hihi :!: Av klær er jeg en liten medium, f. eks tskjorter og slikt. Syns det er morsomt med sånne "nerdete", tekst osv.. Sånn her syns jeg er litt morsomt da, men jeg forventer IKKE at noen skal kjøpe klær til meg pga. dette prosjektet :!: PC-dingser er alltid verdsatt, f. eks USB-minnepenner, brennecd'er og sånt småræl man alltids kan ha i skuffen (men som jeg konstant "glemmer" å skaffe meg). Neitakk til smykker og musikk. Ellers er jeg en fotoperson, og en hundeperson, om det kan gi noen ideer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg blir like glad for omtrent alt.......... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Setter vel pris på det meste egentlig. Gadgets, USB-dilldall, og annet nørdy stuff. Med unntakk av minnepinner, de har jeg nok av . Musikk og film er heller ikke så verst. Kan nevne en ting da, som jeg ønsket meg med en gang jeg så den (spørs om den kan fåes fatt i før julaften tho). Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 USB-greier ftw ! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skal ut å handle gave til min heldige på onsdag. Sender torsdag så den bør være fremme i god tid. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hvis man sender gaven neste lørdag, er det for sent ?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hvis man sender gaven neste lørdag, er det for sent ?? Pakker bør sendes før den 16. sier Posten Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hmm... da har jeg kjøpt gave til min i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg henter min på posten i morra og sender den videre med en gang jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da er pakken sendt av gårde og det hele er ute av mine hender. Håper du liker det du får du som får av meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg sender min i morgen eller torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå