WheelMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg lurer, er det lov og gi piratkopiert stuff, i tilleg til en gave? Jeg er ute etter deres mening, ikke loven Endret 7. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde blitt glad for masse piratkopierte spill og programmer ja. Men jeg synes at dette i tilfelle skal komme i tillegg til en gave siden det er "gratis" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde blitt glad for masse piratkopierte spill og programmer ja. Men jeg synes at dette i tilfelle skal komme i tillegg til en gave siden det er "gratis" Var det jeg tenkte på ja Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg bare sier at jeg ikke får brukt pirat software... *host* Linux Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kunne også tenke meg noen RBK effekter, det hadde vært kult! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Helvete. Jeg rakk det ikke ;_; Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Helvete. Jeg rakk det ikke ;_; Dakar, men du kan jo sikkert bli med neste år Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Filmer og spill bruker jeg å bli glad for. Har en del fra før av, men det er bare å prøve PS: Pakker opp gaven foran familien så jeg vil helst ikke ha noe fra kondomeriet eller lignende Endret 7. desember 2007 av Tinmar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Nå trenger ejg å vite hva dere ønsker dere folkens, eller egenlig kun en av dere da Selv har jeg ingen ønsker, sier bare at jeg er gutt 17år som pakker opp gavene foran familien (hint hint) Endret 7. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg tar gjerne i mot gaver som er litt på kanten eller rett og slett morsomme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det gjør forsåvidt jeg og. Ellers er piercingsmykker (gjerne til ører) veldig velkomne. Har en 2,5 mm utvidelse som skal opp til 18mm tilslutt, så det er greit om vedkommende hadde kjøpt slike som man bruker til utviding. Ellers er DVD-er veldig velkomne, eller cd-er. Jeg nevner band jeg vil ha cd-er av (som jeg ikke har noen av enda ) Zeromancer, Dashboard Confessionals. Også Ayreon - The Human Equation og My Chemical Romance - The Black Parade (jeg er ikke glad nok i det albumet til å kjøpe det selv, men det er det eneste som mangler for å ha hele diskografien deres..), eller bandklær. Gidder ikke sitte å ramse opp alle bandene jeg liker, men M i t-skjorter/babydolls og L i hettegensre (hurray for romslige hettegensre). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 PS: Pakker opp gaven foran familien så jeg vil helst ikke ha noe fra kondomeriet eller lignende Det gjelder vel for meg og,eller så blir jeg glad for det meste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Pysete dere er da Family'en min hadde bare ledd av det de... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Min og. Kjempeartig. Vi gir jo faktisk koffertgaver til hverandre til tider. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Min pakke blir ikke åpna foran familien=P Så jeg ønsker meg alt egentlig Men, er en gutt på 17 år.. Så ja, min secret santa skjønner jo kanskje litt hva jeg ønsker meg ^^ Endret 7. desember 2007 av Shamru Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 min gave blir pakket opp foran andre familiemedlemmer, er 15 år og de "vet" vel iikke om slike koffert ting.... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Æsj!!! Jeg så ikke denne tråden før nå!! hadde vært gøy.. men men.. får ta til neste år.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette blir så bra. ^^ Jeg digger dette, må jeg bare si. Jeg har vandret litt rundt i butikker i dag, og tror jeg vet hva min lille nissunge (ja, jeg liker å kalle h*n nissunge ^^,) skal få. Men det blir ikke sendt før neste uke, når jeg skal dra med meg en diger sekk til postkontoret. xD Og jeg er en lett nøtt å knekke for hvem nå enn som har meg. Jeg har svært lite CD'er/DVD-er. Og alt for lite bøker også, egentlig. Egentlig, jeg blir glad for alt. ^^, Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Eller tar imot hva som helst da jeg åpner den for meg selv, men ønsker meg ikke akurat en dukke Endret 7. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ønsker meg Black design ting og andre pynte ting. gavekort på coop bygg mix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå