Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*


the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg ønsker meg? Tja... Jeg kommer uansett ikke til å tørre å åpne den foran familien, så man kan sende omtrent hva som helst. Noe fra Kondomeriet eller lignende lugubre artikler ville vært digg ^^ Eller kanskje en pipe? Eller, eller... Ja, uff. Veit ikke jeg.

 

*EDIT* Eller noen nerdegreier :wee: Jeg er veldig glad i Warcraft-bøkene, da. Jeg har Cycle of Hatred, Rise of the Horde, Lord of the Clans og hele The War of the Ancients-sagaen.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Har igrunn ingen ønskeliste, har det meste jeg trenger selv. Siden det er en så relativ liten pris på gaven som skal ordnes (Om personen ønsker og kjøpe en gave). Så er vel ting til leiligheiten relativ ønske.

 

Ellers ønsker jeg meg datarelaterte ting som cd-plater (tomme), dvd-plater (tomme), dvd-cover. Bøker innen for datarelaterte ting som Cisco bøker, databasebøker etc.

 

Tegninger evt bilder er vel igrunn også ønskelig. Nei vi gjør det enkelt. Ønsker meg alt, blir glad uansett hva jeg får (nesten hvertfall :p)

Lenke til kommentar
et tips til min julenisse kan jeg fortelle at filmer og musikk bør unngås.

Ellers er det stort sett fritt frem...

 

Samme her.

 

Jeg blir glad hvis jeg får sånt tilbehør som passer i min klærstil(litt snobb), noe småtteri. Feks skjerf, lue eller noe sånt.

Ens farge skjorte(ikke hvit, brun eller svart) trenger jeg, bruker small. Elsker de skjorter fra HM.

 

Ellers blir jeg uansett fornøyd med det jeg får. Jul handler om felleskap, ikke gaver ;)

Lenke til kommentar
Da er pakken fra meg pakket og blir sendt i morgen(Lørdag). Satser på det faller i smak.

Det var kjapt. Ikke snakk om å kaste bort tid ihvertfall. :p

 

Har nå en tanke om hva jeg skal gi den utvalgte, men er samtidig redd for at personen har det allerede. Får vente litt, og se om jeg muligens kommer på noe bedre, eller mer safe. Og hva mine ønsker angår, skal jeg heller komme tilbake med en liten ønskeliste. Har ikke noe for øyeblikket som jeg klarer å knote ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...