fox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det vil være fint hvis folk skriver hva de ønsker seg i her sånt ting fra 100 til 300kr Min kommer snart Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Siden jeg ser mye film, er vel kanskje DVD noe som kan kjøpes til meg ellers har jeg ikke peiling igrunn Får heller oppdatere posten om jeg kommer på noe. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hva jeg ønsker meg? Tja... Jeg kommer uansett ikke til å tørre å åpne den foran familien, så man kan sende omtrent hva som helst. Noe fra Kondomeriet eller lignende lugubre artikler ville vært digg ^^ Eller kanskje en pipe? Eller, eller... Ja, uff. Veit ikke jeg. *EDIT* Eller noen nerdegreier Jeg er veldig glad i Warcraft-bøkene, da. Jeg har Cycle of Hatred, Rise of the Horde, Lord of the Clans og hele The War of the Ancients-sagaen. Endret 7. desember 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har igrunn ingen ønskeliste, har det meste jeg trenger selv. Siden det er en så relativ liten pris på gaven som skal ordnes (Om personen ønsker og kjøpe en gave). Så er vel ting til leiligheiten relativ ønske. Ellers ønsker jeg meg datarelaterte ting som cd-plater (tomme), dvd-plater (tomme), dvd-cover. Bøker innen for datarelaterte ting som Cisco bøker, databasebøker etc. Tegninger evt bilder er vel igrunn også ønskelig. Nei vi gjør det enkelt. Ønsker meg alt, blir glad uansett hva jeg får (nesten hvertfall ) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er håpløs til å ønske meg ting, men som et tips til min julenisse kan jeg fortelle at filmer og musikk bør unngås, da det er overveiende sannsynlig at jeg allerede har tilsvarende. Ellers er det stort sett fritt frem... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg blir glad for alt.. bortsett fra ting som kan bli solgt på kondomeriet. Ellers blir jeg glad for alt altså Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er kjip, og ønsker meg gavekort på steen & strøm :!:, kødda neii, blir glad for alt jeg å, bortsett fra ting som kan kjøpes på kondomeriet, som sagt over Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 et tips til min julenisse kan jeg fortelle at filmer og musikk bør unngås.Ellers er det stort sett fritt frem... Samme her. Jeg blir glad hvis jeg får sånt tilbehør som passer i min klærstil(litt snobb), noe småtteri. Feks skjerf, lue eller noe sånt. Ens farge skjorte(ikke hvit, brun eller svart) trenger jeg, bruker small. Elsker de skjorter fra HM. Ellers blir jeg uansett fornøyd med det jeg får. Jul handler om felleskap, ikke gaver Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Selv har jeg ingen ønsker. Blir glad for alt. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da er pakken fra meg pakket og blir sendt i morgen(Lørdag). Satser på det faller i smak. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da er pakken fra meg pakket og blir sendt i morgen(Lørdag). Satser på det faller i smak. Det var kjapt. Ikke snakk om å kaste bort tid ihvertfall. Har nå en tanke om hva jeg skal gi den utvalgte, men er samtidig redd for at personen har det allerede. Får vente litt, og se om jeg muligens kommer på noe bedre, eller mer safe. Og hva mine ønsker angår, skal jeg heller komme tilbake med en liten ønskeliste. Har ikke noe for øyeblikket som jeg klarer å knote ned. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette blir spennende! Skal finne gave til personen jeg fikk på lørdag. ^^, Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm... tenker jeg skal ordne gave til min på mandag Selv så ønsker jeg meg vel filmer og musikk, da det er noe jeg har lite av orginalt... (Nightwish, MCR, Green Day...) Jaja, så... *lete etter mer info om sin person* Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Til min nisse: Jeg ønsker meg filmer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da var gave bestillt og ett stykk forumbruker kan begynne å glede seg til hard pakke fra netshop.no Holdt meg akkurat innenfor budsjettet. Utenom frakta da selvfølgelig, men jeg skulle bestille noe annet der samtidig så det hadde ikke noe å si uansett Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm, hva ønsker jeg meg Må nesten bli DVD - Death Proof eller noen ting til bilen min Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg kan ønske meg noen gode filmer...liker ikke spesielt bøker dah men men skal ut og kjøpe i morgen jei dah! Endret 7. desember 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Skal bort og kjøpe gave til en viss forumbruker snart, sendes i løpet av helga. Håper du blir fornøyd! EDIT: Ønsker meg noe tøft! Som jeg kan ha mye morro med. Endret 7. desember 2007 av mushi Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg ønsker meg cdr av ikke veldig kjente band med jævlig rare bandnavn. Eks: Clap your hands say yeah, !!! osv. Men blir glad for alt. De fleste vet jo hva jeg liker og sånt. Orginale ting er alltid kos, men jeg blir glad for alt så lenge det ikke er rosiner. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja nå vet jeg hvem jeg skal finne ut mer om . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå