nPulz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg meldt meg på også. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 i'm in. Du veit vel at du må melde deg på via e-post? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I morgen begynner det Noen som har kjøpt inn gaver enda? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Venter til jeg ser hvem jeg får. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 er det sånd at f.eks jeg sender til eplefe og hun til meg?? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nope The_Fire trekker en random gavemottaker til hver .. På en eller annen måte Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 *Listen oppdatert* I morgen is the day, jepp. Og i dag (til midnatt) er siste frist å melde seg på, så om man ikke har gjort det enda, gjør det nå! Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da var vel fristen ute? Gleder meg spent. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Får vi beskjed på PM eller E-mail? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gleeeeeeeder meg Lurer på hvem jeg skal sende til? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hehe Fikk pm nå at alle skal sende en pakke til meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Snodig... Jeg fikk PM om at Jarmo skulle personlig overekke meg gaver fra alle sammen Endret 6. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hmm... jeg har ikke fått noen pm enda... Ingen mail heller, forsåvidt... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 The_Fire har ikke vært pålogget siden i dag tidlig. Kommer nok snart beskjed om hvem som skal sende til hvem. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Starter nå med å fordele Santaer nå. Sender PMer med en gang når jeg er ferdig med alle, forhåpentlig i dag. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) DAAAAAAAAAAAAAAAAAAH var det gjort. Naa gaar jeg og legger meg. Finner noen feil eller lignende (sjekk gjerne mot telefonkatalogen.no) send en PM eller mail til meg så fort som mulig! Det skal nevnes at listen er 100% tilfeldig. Kan poste Excel-dokumentet etter jul. Endret 7. desember 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da vet jeg hvem jeg skal sende til. Tror jeg skal gå og handle i morgen jeg. Noen som har noen ønsker de vil spytte ut så er det bare å komme med dem nå Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Forske litt da når eg kommer heim fra jobb. Må da finne noko passende å sende bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå