Mats Danielsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det som hadde vært morsomt var om vi la med en gåte slik at vi skulle gjette oss frem til hvem som hadde sendt gaven. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det kan være opp til hver enkelt. Jeg (eller den som får ansvaret) kan vente noen dager med å publisere hvem som sendte til hvem, slik at man kan gjette litt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skulle gjerne sett flere påmeldte. Bare halvparten av hva vi var ifjor. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Håper folk er kreative i gavevalget. Jeg setter veldig stor pris på en kreativ gave (trenger ikke være laget selv, selv om det er koselig) med en tanke bak, særlig om man kjenner vedkommende. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe en god idè, men jeg skal gi julegave til kuroger uansett, det for holde Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Håper folk er kreative i gavevalget. Jeg setter veldig stor pris på en kreativ gave (trenger ikke være laget selv, selv om det er koselig) med en tanke bak, særlig om man kjenner vedkommende. min var i hvert fall unik ifjor men ellers er jeg enig med deg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da var jeg også påmeldt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 nja. vurderer å melde meg på. men blir vel sikkert en tegning eller no fra meg blakk som jeg stadig er. Får se om jeg melder meg på. tenke over det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Meg og Nie må ikke gies til hverandre, da. oO Vi gir gave til hverandre uansett, nemlig Oo Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Shikaru, en personlig tegning av en bruker(personen du har oppfattet som over nett, her forumet.) som du skal sende til... Med ramme, det vil jeg ha blitt glad for. Pris på ting er ikke alt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vil ha den tegningen fra Shikaru Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg også meldt meg på Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 The oficial signature: [center][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=865498"][color="#FF0000"][b]- Secret Santa 2007 -[/b][/color][/url][/center] Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg meldt meg på Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis jeg vet jeg har nok penger til å bruke på en gave så melder jeg meg inn. Håper jeg får det til i år i motsettning til i fjor. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Har oppdatert listen. Om noen mangler, send PM eller epost til [email protected]. Skal sende ut hvem som får hvem og litt ekstra informasjon i morgen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 der er jeg meldt på! Glemte å skrive meg opp Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hmm. mykje ubrukt hw liggende. Det skulle da ikkje vere kjedeligt å få i posten vel? i'm in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå