Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 en pakke tyggis eller noe annet snax Tyggis til 150 kroner kan jo bli artig. ja det kan det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg hadde nok hevet meg på dette hvis jeg ikke hadde hatt så totalt elendig fantasi når det gjelder gaver. Er ikke pengene det står på, men jeg sliter allerede nok med å finne gaver til de som er på listen allerede. Det blir fort litt for kjedelig å bare sende en DVD eller to. Endret 23. november 2007 av Peppep Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Faen... jo mer jeg tenker på det, jo mer lyst har jeg til å sende en dildo! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Faen... jo mer jeg tenker på det, jo mer lyst har jeg til å sende en dildo! haha, hvorfor en dildo? :S Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var det ikke noe regler rundt hva det var lov å gi? Jeg ville ikke at noe så idiotisk som en avstøpning av en random forumfyr sin penis. ..Eller, kanskje hvis det var Glint. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 mener å huske det var regler mot det ifjor. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hei, jeg vil gjerne være med på morroa Sign me up! EDIT: glemte helt å sende mail Har gjort det nå. Endret 23. november 2007 av mushi Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) da er jeg og påmeldt.. omsider.. fant ut at pengene holdt i år til dette Endret 4. desember 2007 av Derma Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 /me er herved også påmeldt. Be very scared :-p Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da var jeg også med. Blir spennende Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Døde denne ut eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Regner med folk ikke poster her før ting skal fordeles osv.. Oo Men ja, det hadde kanskje vært en idè å holde liv i tråden. BUMP FOR GREAT JUSTICE! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg tror jeg bare melder meg på nå jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Flinke dere er. Dette blir gøy Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men siden man sender til den på listen over, så ser jo alle hvem man får av, siden du har skrevet opp listen allerede på første post. Eller bytter du om etterpå? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Men siden man sender til den på listen over, så ser jo alle hvem man får av, siden du har skrevet opp listen allerede på første post. Eller bytter du om etterpå? Det som skjer når du melder deg på er at jeg skriver deg opp på en liste. Rekkefølgen blir så tilfeldiggjort vha. mine Excel-ferdigheter. Denne listen vil bli brukt til å velge hvem som skal gi gave til hvem: den som er øverst på lista gir til nummer to, nummer to gir til nummer tre og slik fortsetter det til siste på lista. Han gir til den som er øverst. Så nei, man ser ikke hvem man får av. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 IM in! Har allerede kjøpt gave, tror virkelig denne faller i smak hos alle juleglade Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 blanda lista skrev han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå