Tinmar Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 DukeCoke sa at han sendte pakken min i går, så den kommer vel ut på nyåret en gang. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har ikke fått ifra Wheelman, tok kontakt men har ikke fått svar. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jarmo, du har fått PM. The Fire er en flink person Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk gavekort på Komplett, takk hvem du enn er :!: Bare hygglig Får håpe du finner noe du liker der Jeg har ikke fått ifra Wheelman, tok kontakt men har ikke fått svar. Han er på hytta i 4dager uten nett er nok derfor du ikke får tak i ham Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke fått ifra Wheelman, tok kontakt men har ikke fått svar. Han er på hytta i 4dager uten nett er nok derfor du ikke får tak i ham Nå er WheelMan hjemme, og PM sendt Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har mottatt gaven min nå så du kan sette OK på meg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gave mottatt og gaven min er sendt Info er slettet fra min hukommelse og harddisk. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har fremdeles ikke fått fra Mats Danielsen... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og jeg vet fremdeles ikke om Shamru har fått min... =/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det er 16.januar og har enda ikke mottat noen gave ... Tror ikke jeg melder meg på neste gang... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det er 16.januar og har enda ikke mottat noen gave ...Tror ikke jeg melder meg på neste gang... Samme her. Mats Danielsen var min "Secret santa". Sett ett stort rødt kryss Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gave mottatt og gaven min er sendt Info er slettet fra min hukommelse og harddisk. det er 16.januar og har enda ikke mottat noen gave ...Tror ikke jeg melder meg på neste gang... Juliess har sendt gave til deg i den 3jan, merkelig at gaven din har ikke enda kommet fram. Men det kommer nok snart Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg får sende en ny, det er ikke første gang Posten har tryllet vekk mine saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå