Gå til innhold

Forumbrukeres Secret Santa 07: Gi julegaver til en forumbruker du og! *Disclaimer i første post* *Oppdatert med liste over hvem som hadde hvem*


the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne takke Snobjorn for den geniale bildetingen. En sånn derre der man trykker et objekt på en side av en flate bestående av massemassevis av metallpinner, sånn at det blir et bilde av det. Pluss de Red Bullene :D

 

Det var 6 timer sammenhengende moro ^^ Tar en pause før jeg tør å røre den igjen, jeg.

Bare hyggelig :) Jeg har en sånn selv, den nesten skummelt avhengihetsskapende.

Hehe, tenkte at Redbull var litt sjelden vare på vesterålen :p

Lenke til kommentar

Så vil vi gjerne få slettet all persondata fra din maskin/databaser når alt er i orden.

Det setter vi stort pris på og regner med at dette vil bli gjort, send meg en bekreftelse når du er fri for info.

 

Tusen takk til trådstarter for vellykket Santa Claus i år :)

 

 

Mvh

Jarmo :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Shamru, Juliess, Missy9001, DukeCoke, Tinmar, Mats Danielsen, Snobjorn og Aidskake mangler jeg statusen på. Har de lyst til å fortelle hvorvidt de fikk gaven eller ikke? :p

Jeg fikk en meling fra min secret santa, Mats Danielsen, tidligere i kveld. Han hadde beklageligvis påført feil addresse på pakken, så den kom i retur. Men forhåpentligvis får jeg den snart :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Shamru, Juliess, Missy9001, DukeCoke, Tinmar, Mats Danielsen, Snobjorn og Aidskake mangler jeg statusen på. Har de lyst til å fortelle hvorvidt de fikk gaven eller ikke? :p

Jeg fikk en meling fra min secret santa, Mats Danielsen, tidligere i kveld. Han hadde beklageligvis påført feil addresse på pakken, så den kom i retur. Men forhåpentligvis får jeg den snart :)

Uff da. Må beklage om dette er noe jeg har forårsaket.

 

Jarmo, du har fått PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...