mushi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ulvestad har fått sin. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hmm... rart at nissen min ikke har gitt lyd fra seg. Fikk da hvertfall sendt gaven avgårde i god tid, så den burde ha kommet fram. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 nissungen min har fortsatt ikke skrevet i tråden han Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 takk for lykten npulz:) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hmm... rart at nissen min ikke har gitt lyd fra seg. Fikk da hvertfall sendt gaven avgårde i god tid, så den burde ha kommet fram. Han er på hytta eller noe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Mkai, han får kose seg Blir artig å høre hva han synes, når han kommer hjem igjen ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg vil gjerne takke Snobjorn for den geniale bildetingen. En sånn derre der man trykker et objekt på en side av en flate bestående av massemassevis av metallpinner, sånn at det blir et bilde av det. Pluss de Red Bullene Det var 6 timer sammenhengende moro ^^ Tar en pause før jeg tør å røre den igjen, jeg. Bare hyggelig Jeg har en sånn selv, den nesten skummelt avhengihetsskapende. Hehe, tenkte at Redbull var litt sjelden vare på vesterålen Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Fikk min i god tid før jul, glemte bare å skrive det. Fikk en fin Creative Zen Stone, i rosa Takk L4r5. Edit: Håper gaven jeg sendte kom frem før jul, sendte den litt i siste liten - 16. desember... Endret 27. desember 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk min i god tid før jul, glemte bare å skrive det. Fikk en fin Creative Zen Stone, i rosa Takk L4r5. Edit: Håper gaven jeg sendte kom frem før jul, sendte den litt i siste liten - 16. desember... Den kom fram thank u for granatalarmen! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 fikk materix triologien, passet perfekt da kan du sette [ok] på meg og Garanti Da er vvisst jeg først ute med en offisiell takkepost til min Secret Santa! Tusen takk for Simpsons Movie-DVD håper du liker den(du hadde den ikke en fra før?, var usikker på det ) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Shamru, Juliess, Missy9001, DukeCoke, Tinmar, Mats Danielsen, Snobjorn og Aidskake mangler jeg statusen på. Har de lyst til å fortelle hvorvidt de fikk gaven eller ikke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Så vil vi gjerne få slettet all persondata fra din maskin/databaser når alt er i orden. Det setter vi stort pris på og regner med at dette vil bli gjort, send meg en bekreftelse når du er fri for info. Tusen takk til trådstarter for vellykket Santa Claus i år Mvh Jarmo Endret 27. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Shamru, Juliess, Missy9001, DukeCoke, Tinmar, Mats Danielsen, Snobjorn og Aidskake mangler jeg statusen på. Har de lyst til å fortelle hvorvidt de fikk gaven eller ikke? Jeg fikk en meling fra min secret santa, Mats Danielsen, tidligere i kveld. Han hadde beklageligvis påført feil addresse på pakken, så den kom i retur. Men forhåpentligvis får jeg den snart Endret 27. desember 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Shamru, Juliess, Missy9001, DukeCoke, Tinmar, Mats Danielsen, Snobjorn og Aidskake mangler jeg statusen på. Har de lyst til å fortelle hvorvidt de fikk gaven eller ikke? OK her. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Shamru, Juliess, Missy9001, DukeCoke, Tinmar, Mats Danielsen, Snobjorn og Aidskake mangler jeg statusen på. Har de lyst til å fortelle hvorvidt de fikk gaven eller ikke? Jeg fikk en meling fra min secret santa, Mats Danielsen, tidligere i kveld. Han hadde beklageligvis påført feil addresse på pakken, så den kom i retur. Men forhåpentligvis får jeg den snart Uff da. Må beklage om dette er noe jeg har forårsaket. Jarmo, du har fått PM. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 DukeCoke har ihvertfall hentet pakken sin den 20.12 ifølge sporing på posten.no Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk gavekort på Komplett, takk hvem du enn er :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå